چگونه در اینترنت سرمان کلاه نرود

چگونه در اینترنت سرمان کلاه نرود

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا فریدون نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

اگر قصد خرید های اینترنتی ، پرداخت قبوض ، انجام هرگونه پرداختی بوسیله اینترنت و موارد اینچنینی را دارید ، حتماً این کتاب را مطالعه نمایید. در این کتاب قصد دارم شما را با پدیده شوم کلاهبرداری های اینترنتی بوسیله آگهی های کاذب ، خرید از فروشگاه های کلاهبردار ، پرداخت های اینترنتی ، صفحات جعلی و موارد مشابه آشنا نمایم ، بحث کلاهبرداری اینترنتی موردی است که متاسفانه اکثر ما آن را جدی نمی گیریم و یا تصور میکنیم این اتفاق فقط برای دیگران رخ می دهد ! ولی اینطور نیست ، اگر کوچکترین غفلتی بکنیم قربانی بعدی کلاهبرداری اینترنتی خودمان هستیم ، پس این کتاب را فقط نخوانید ، بلکه به هشدارها و نکته های ارائه شده توجه نمایید و آنها را به کار بگیرید تا در اینترنت سرتان کلاه نرود ! امنیت در اینترنت, امنیت صفحه کلید, پرداخت های اینترنتی, خرید از فروشگاه های کلاهبردار, خرید های اینترنتی, رضا فریدون نژاد, سایت های کلاهبردار, سرقت از حساب اینترنتی, صفحات جعلی بانک, فیشینگ, کلاهبرداری اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری