همه چیز در مورد تبلت

همه چیز در مورد تبلت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا فریدون نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

به رایانه های قابل حملی که سیستم ورود اطلاعات آن بوسیله ی صفحه ی لمسی (toch screen) است تبلت گویند. از ویژگی های بارز آن می توان به شکل و سایز منحصر به فرد و ارتباط بیسیم و قابلیت اتصال آن به شبکه های محلی یاد کرد. همچنین تبلت ها دارای سیستم عامل های گوناگونی هستند که بعضی از آنها مانند مانند سیستم اپل (ios) ویا اچ پی (webos) مختص محصول خود آن شرکت هستند، اما اکثر تبلت ها از سیستم عامل های ارائه شده توسط شرکت های تولید کننده نرم افزار استفاده می کنند که در این زمینه می توان به سیستم windows 7 از ماکروسافت و یا android گوگل اشاره کرد. ارزانترین تبلت سیم کارت خور, تبلت ارزان چینی, تبلت اندروید, تبلت ایرانی, تبلت با 3G, تبلت پیر کاردین, تبلت ویندوز, رایانه قابل حمل, قیمت تبلت, ویژگی های تبلت خوب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری