آموزش کاربردی ubuntu 12.10 برای مبتدیان

آموزش کاربردی ubuntu 12.10 برای مبتدیان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عباس علیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

به جهت اینکه سیستم عامل گنولینوکس تنها برای حرفه ای ها نیست بلکه برای تمام کاربران کامپیوتر است و با هر سطح از مهارت و دانش کامپیوتری میتوان از آن بهره برد ؛ بنده این آموزش مختصر را آماده کرده ام . در این آموزش سعی کرده ام برای تازه واردهایی که قصد مهاجرت از ویندوز به گنولینوکس را دارند آموزشی بگذارم به قصد آشنایی کاربران کامپیوتر با توزیع ubuntu که پرطرفدارترین و کاربرپسندترین توزیع موجود گنولینوکس است . در این آموزش سعی شده است مطالبی آموزش داده شود که کاربر به آن‌ها نیاز پیدا خواهد کرد و از زیاده گویی و پرداختن به جزئیات غیرکاربردی امتناع شده است آموزش ubuntu, آموزش نصب لینوکس, انواع لینوکس, بهترین ورژن لینوکس, توزیع های موجود گنولینوکس, دبیان, سیستم عامل گنولینوکس, کدنویسی در لینوکس, گنو چیست, نصب نرم افزار در لینوکس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری