آشنایی با کشور تایلند

آشنایی با کشور تایلند

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دفتر مطالعات سیاسی و بین الملل
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

تایلند یک کشور آسیایی جنوب شرقی است . پادشاهی بودایی در محدوده بین هندوستان و چین به وسیله خارجی ها به عنوان Siam ، معرفی شده بود . تایلند همیشه از شرق آسیابا فرهنگ ها و ملیت های مختلف مهاجر داشته است . تایلند با مساحت تقریبی 510000 کیلومتر مربع و جمعیت تقریبی 57 میلیون تقریبا به اندازه فرانسه است .تایلند حاشیه مشترک در غرب و شمال با میانمار ،لائوس در شمال شرق و کامبوج در غرب و مالزی در جنوب داشته است . از نظر جغرافیایی تایلند به 6 منطقه اصلی تقسیم شده است کوههای شمال، جنگل ها (دما در زمستان به قدر کافی خنک است تا کشت میوه های معتدل از قبیل توت فرنگی وهلو انجام شود)، فلات شمال شرقSprawling (حاشیه طویلی با رودخانه Mekong دارد و جائیست که قدیمی ترین تمدن برنزی جلوه گر می شود و جائیکه بیشترین برنج طبیعی جهان را تولید می کند )،سطح ساحل شرقی، کوه های غربی و دره ها است. آب و هوای تایلند, اقتصاد تایلند, برنج تایلندی, پادشاهی بودایی, تمدن های قدیمی, تور تایلند, جاهای دیدنی تایلند, دانشگاه های تایلند, رستوران های تایلندی, شهر های تایلند, غذاهای تایلندی, کشورهای شرق آسیا, مراکز تورستی تایلند, هتل تایلندی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری