PDF آموزش الگوریتم و فلوچارت

PDF آموزش الگوریتم و فلوچارت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امید شمس دیوبند
  • چاپ و سال / کشور: 2000

توضیحات

برای حل مسائل مختلفتوسط کامپیوتر باید این مسائل را به صورت مراحل عملیاتی و تصمیم گیری ساده ایکه کامپیوتر قادر به اجرای آن باشد تبدیل کرد. بدین ترتیب لیست مرتبی ازمراحل عملیاتی بدست می آید که اجرای مرتب آنها منجر به حل مسئله توسط کامپیوتر می شود. این لیست مرتب از مراحل عملیاتی و تصمیم گیری ، الگوریتم نامیده می شود. این مبحث اساس و پایه ی برنامه نویسی است. الگوریتم و فلوچارت تنهاچیزهایی هستند که به طور کامل میان تمامی زبان های برنامه نویسی مشترکهستند. اگر این مقوله را درست متوجه شوید هیچ مشکلی در برنامه نویسی نخواهید داشت. در این کتاب با مبانی و مسائل پایه ایی الگوریتم و فلوچارت آشنا خواهید شد. آموزش برنامه نویسی, الگوریتم نویسی, الگوریتم و فلوچارت, الگوریتمهای برنامه نویسی, انواع فلوچارت, برنامه نویس, خوارزمی, دستورالعمل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری