آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹

آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فردوس رسولی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

مایکروسافت ورد به عنوان یکی از برنامه های که برای نوشتن و طراحی نمودن کتب، مجلات، اخبار استفاده میشود مورد توجه خاص کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرار گرفته و برای ایجاد نمودن کتاب و امثال اسناد های مکتوب دیجیتالی امکانات بسیار خوبی را فراهم میکند. که البته این امکانات در نسخه جدید برنامه ورد بیشتر گردیده که تجربه منحصر به فرد را برای کاربر ایجاد مینماید. که این ویژگی های جدید را بعداً مورد بحث قرار میدهیم. مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است. این کتاب به سلسله کتاب قبلی یعنی آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۶ تالیف گردیده که در اینجا نسخه جدید برنامه ورد (ورد ۲۰۱۹) را مورد بحث قرار میدهیم و این آموزش تمامی موضوعات جدید را تحت پوشش قرار داده است. و مطالب در ۱۱ فصل به همراه مثال های گام به گام ارایه شده است. مبحث یک رهنما در مورد اساسا ت برنامه ورد و چگونگی ایجاد و ثبت یک سند و یا متن می باشد آموزش word, آموزش گام به گام تصویری word, آموزش ورد, فردوس رسولی, نرم افزار word 2019
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری