بترس و صحبت کن

بترس و صحبت کن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید امیرحسین میرابوالقاسمی
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

مطمئنا برای بسیار از ما موقعیت هایی پیش آمده است که خود را در مقابل جمعی از دوستان، آشنایان، همکاران، مخاطبان، اطرافیان و … یافته ایم. موقعیت هایی که در آن ها از ما انتظار می رفته است تا لب به سخن گشوده و صحبت کنیم؛ ولی نتوانسته ایم به خوبی از پس این کار برآییم. طبق تحقیقات علمی صورت گرفته، ترس از سخنرانی و صحبت در یک جمع چند نفره جزء ۱۰ ترس بزرگ انسان هاست و در برخی از شرایط حتی از مرگ نیز پیشی می گیرد! به راستی چرا از صحبت کردن در جمع می ترسیم؟ و خب، چطور بر این ترس غلبه کنیم؟ در این کتاب درباره مهم ترین دلایل صحبت نکردن در جمع ها و قرار نگرفتن در برابر آن ها صحبت کرده و از آنجا که معتقدیم سعدیا! گرچه سخندان و مصالح گویی به عمل کار برآید، به سخندانی نیست پس برای هریک از این دلایل راهکار ها و تمرین های مناسبی را نیز گفته ایم. آموزش سخنوری, سخنرانی, سخنوری, سید امیرحسین میرابوالقاسمی, صحبت کردن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری