نصب و راه اندازی سیستم های کامپیوتری

نصب و راه اندازی سیستم های کامپیوتری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

فصل اول با عنوان راه اندازی و کاربری رایانه  ابتدا به مفاهیم پایه برای آماده سازی رایانه و به کارگیری ماوس و صفحه کلید در سیستم عامل و محیط میز کار اشاره شده، سپس به مدیریت درایوها، پوشه ها و پرونده ها پرداخته میشود. فصل دوم با عنوان کاربری سیستم عامل که در آن به نحوه استفاده از برخی نرم افزارهای جانبی سیستم عامل و کاربرد آنها اشاره شده، در ادامه به تنظیمات سیستم عامل شامل حساب کاربری، تنظیمات میز کار، زمان و زبان و مدیریت برنامه ها پرداخته میشود. عنوان فصل سوم کار با نرم افزار های اداری است. در این فصل ابتدا ایجاد و ویرایش یک سند واژه پرداز و مدیریت و چاپ آن آموزش  داده شده، سپس تولید بسته از ارائه و ایجاد و انتشار نشر رومیزی انجام میشود. عنوان فصل چهارم مونتاژ رایانه است که در آن با اجزای رایانه و مشخصات اصلی آنها آشنا شده، ملاکهای مهم برای انتخاب قطعات آموزش داده میشود. اجزای رایانه, به کارگیری ماوس و صفحه کلید در سیستم عامل, راه اندازی و کاربری رایانه, کاربری سیستم عامل, مدیریت درایوها, مونتاژ کامپیوتر, نرم افزار های اداری, واژه پرداز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری