راهنمای فارسی سفر به ترکیه

راهنمای فارسی سفر به ترکیه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آژانس سفری دیگر
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

کشور ترکیه تلفیقی از فرهنگ اروپایی و آسیایی دارد. در هر نقطه این کشور که سفر میکنید این تقابل درکنار سنت و مدرنیته به خوبی به چشم می خورد. اکثریت مردم ترکیه را نژاد ترک و کرد تشکیل می دهد و دین غالب آنها اسلام می باشد. پس این کشور مقصد بسیار خوبی برای مسلمانان محسوب می شود. اگرچه بسیاری از اروپاییان به خصوص آلمان ها و روس ها که علاقه بسیار زیادی به گذراندن تعطیلات خود در تور استانبول ترکیه دارند. چرا که آب و هوای معتدل و ساحلی و ساعات آفتابی مناسبش برای این مردمان که به دنبال تجربه هوای گرم و آفتاب هستند یک آرزو محسوب می شود. با کتابی دیگر، از مجموعه کتاب های راهنمای گردشگری سفری دیگر، با شما هستیم. امیدواریم شماره های قبلی، مورد توجه شما عزیزان و همراهان همیشگی ما قرار گرفته باشد. این شماره را به کشور ترکیه اختصاص داده ایم. ترکیه، سرزمین بسیار زیباییست و شهرهای توریستی زیادی دارد. سعی کردیم در حد توان، مطالب را به خوبی پوشش دهیم. راهنمای سفر به ترکیه, سرزمین ترکیه, سواحل ترکیه, گردشگری آنتالیا, گردشگری استانبول, گردشگری ترکیه, مساجد ترکیه, مسلمانان ترکیه, مکان های دیدنی ترکیه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری