Abelssoft Registry Cleaner 2019 v4.0

Abelssoft Registry Cleaner 2019 v4.0

  • کاربرد : نرم افزار پاکسازی فضای هارد دیسک و درایو های سیستم
  • نسخه :Version 4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Abelssoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز است. این بخش، نقشی کلیدی در پیکربندی و کنترل سیستم‌عامل ویندوز ایفا کرده و همچون انباره‌ای است که تنظیمات کلیِ سیستم (اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) و تنظیمات خاصِ هر کاربر را در خود جای می‌دهد. نقش این بخش در ویندوز چنان است که تغییر در آن، تأثیرات بنیادینی بر عملکرد کل این سیستم عامل خواهد داشت. به خاطر همین اهمیت و حساسیت، رجیستری از دید و دسترسی کاربران عادی به دور نگاه داشته می‌شود. اما کاربر خبره می‌تواند از طریق ابزارهای تعبیه شده در ویندوز (نظیر regedit.exe) مستقیماً در محتوای رجیستری، دخل و تصرف کند.
به مرور زمان با نصب و حذف نرم افزار های مختلف ممکن است برخی از قسمت های رجیستری ویندوز بهم ریخته یا دچار اختلال شود و درنهایت سرعت و عملکرد سیستم کاهش یابد. نرم افزار Registry Cleaner با استفاده از چندین روش بهینه سازی ویژه و پاکسازی، عملکرد رجیستری سیستم را بهبود می بخشد و سرعت ویندوز به حالت مطلوب اولیه بازمی گردد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Registry Cleaner:
- افزایش سرعت سیستم
- پاکسازی رجیستری ویندوز
- اسکن رجیستری ویندوز و تصحییح خطاهای یافت شده
- و ...

Description

With Registry Cleaner makes Windows more stable and responsive. Several special optimization methods reducing the space consumption and improving the performance. As a result you get a super fast, stable and clean Windows-System.

Here are some key features of "Registry Cleaner":
- Our unique registry defragmentation optimizes the speed of your registry by compacting and defragging it, allowing faster access to your data (Speeds up your Registry)
- scans your Windows registry for garbage and corrects found errors(Cleans your Registry)

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری