Microsoft Hyper-V Server 2019 x64 ISO

Microsoft Hyper-V Server 2019 x64 ISO

  • نسخه :Version 2019
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Hyper-V Server یک محصول منفرد می باشد که شامل hypervisor، مدل درایور Windows Server و پشتیبانی از کامپوننت هایی مانند failover clustering می باشد ، اما شامل تمامی مجموعه امکانات و نقش های سیستم عامل ویندوز سرور نیست. Hyper-V Server به عنوان یک محصول به کمترین میزان پردازش نیاز دارد. سرورهای تحیم در جایی که لیسانس سرور ویندوز سرور وجود ندارد، نیاز به جایی برای یکپارچه شده سرورها و اجرای یک سیستم عامل جایگزین می باشد که توسط Hyper-V Server فراهم می شوند.

قابلیت های کلیدی مجازی ساز Hyper-V
– شبیه سازی شبکه Hyper-V : شبیه سازی شبکه Hyper-V تنظیمات سرور را از تنظیمات شبکه جدا کرده تا شبکه های مجازی متعدد را فراهم سازد. این قابلیت می تواند ارتباطات یکپارچه ای را بین ماشین های مجازی ایجاد کند وانتقال بین سرورهای فیزیکی در یک جداسازی این شبکه ها از یکی به دیگر، باعث افزایش امنیت می شود.
– سوییچ توسعه پذیر Hyper-V : Hyper-V برای محافظت از ماشین مجازی، ایزوله کردن ترافیک، اولویت بندی ترافیک، سنجش میزان استفاده و اشکال زدایی، توسعه یافته است. برای کمک به یکپارچه سازی شبکه Hyper-V داخلی ساختارهای موجود، سوییچ توسعه پذیر Hyper-V برای کار افزونه های دیگر و کار با ابزارهای امنیتی و بررسی موجود ساخته شده است.
– Hyper-V Server توسعه یافته ، با شباهت به Hyper-V در ویندوز سرور می تواند ماشین های مجازی بزرگترین را با حافظه و پرزدازنده های مجازی بیشتر پذیرایی کند. این بهینه سازی ها با دیگری امکانات مانند حافظه داینامیک به شما امکان کار با حجم کاری بالا را می دهد.

Description

Microsoft Hyper-V Server 2019 is a stand-alone product that contains only the Windows hypervisor, a Windows Server driver model, and virtualization components. It provides a simple and reliable virtualization solution to help you improve your server utilization and reduce costs.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری