VovSoft Text Statistics Analyzer 2.0

VovSoft Text Statistics Analyzer 2.0

  • کاربرد : آنالیز فایل های متنی
  • نسخه :Version 2.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : VOVSOFT
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزارهای آماری و آنالیز همیشه به ارائه دقیق اطلاعاتی جالب توجه مشغول هستند. اگر فکر می کنید فقط برای فرآیندهای پیچیده از این نرم افزارها می شود استفاده کرد سخت در اشتباهید. فرض کنید مترجمی هستید که می خواهید بدانید به طور میانگین چند کلمه در هر صفحه از ترجمه شما قرار می گیرد. برای این کار استفاده به یک نرم افزار آماری در زمینه فایل های متنی نیازمندید. امروز قصد داریم نرم افزار VovSoft Text Statistics Analyzer را در اختیارتان قرار دهیم.

VovSoft Text Statistics Analyzer نام نرم افزاری بسیار منحصر به فرد است که مخصوص آنالیز فایل های تکست بوده و به ارائه آمار دقیق از تعداد کلمات ،کاراکتر و جملات می پردازد. بدون شک مهم ترین ویژگی این نرم افزار امکان استخراج فایل نهایی آمار در فرمت CSV می باشد که امکان تجزیه و تحلیل بیشتری به کاربر می دهد. محیط کاربری بسیار ساده و مفید ، ارائه اطلاعات دقیق از تعداد کاراکترها و جملات و خطوط ، شمارش و نمایش تعداد خطوط تکراری ، ارائه آمار کلی از یک فایل تکست ، ذخیره فایل نهایی در قالب فرمت CSV و غیره از دیگر قابلیت های این نرم افزار به حساب می آیند.

ویژگی های VovSoft Text Statistics Analyzer :


محیط کاربری بسیار ساده و مفید

ارائه اطلاعات دقیق از تعداد کاراکترها و جملات و خطوط

شمارش و نمایش تعداد خطوط تکراری

ارائه آمار کلی از یک فایل تکست

ذخیره فایل نهایی در قالب فرمت CSV

و . . .

Description

Text Statistics Analyzer is a useful utility for generating quick stats of any text. Char, word and line statistics are available. You can also export the data into CSV file for further analysis.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری