چگونه روزنامه نگاران می توانند سلامتی ذهنی و احساسی خود را در حین پوشش وقایع دلخراش حفظ کنند؟ / How journalists can protect their mental and emotional health while covering traumatic events

چگونه روزنامه نگاران می توانند سلامتی ذهنی و احساسی خود را در حین پوشش وقایع دلخراش حفظ کنند؟ How journalists can protect their mental and emotional health while covering traumatic events

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

رشته های مرتبط: علوم ارتباطات اجتماعی، روانشناسی، روابط عمومی و روانشناسی عمومی
پوشش فاجعه ، غم و اندوه و قربانی شدن در قلب آن چیزی است که روزنامه نگاران آن را انجام می دهند . برای بسیاری از قسمت ها یک قیمت اختصاصی برای پرداخت وجود دارد ، به ویژه در نقاطی که در نقاطی خشونت بخشی از دورنما و چشم انداز است. در رسانه های پاکستان، یک آزمون خسته کننده در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۴ قرار داده شد زمانی که مردان مسلح طالبان به یک مدرسه دولتی در شهرستان شمالی پیشاور حمله کردند و ۱۴۴ نفر را کشتند و اغلب زیر ۱۶ سال سن داشتند .تکان و شوک حمله گستاخانه به سراسر جهان فرستاده شد. پوشش خبری با تشییع جنازه قربانیان ختم نمی شود. روزنامه نگاران پاکستان، ده ها داستان بعد از آن راجع به سرپرستان و والدین عزاداری نوشتند که ” شاهدان جهنم ” بودند و اغلب آنها جزییات دلخراشی داشتند. از زمان حمله، بیمارستان لیدی برزگترین بیمارستان پیشاور، روان درمانی را برای بیش از ۵۰۰ پدر و مادر کودکان مبتلا به اضطراب، افسردگی یا اختلالات استرس بعد از سانحه ، فراهم کرده است. دکتر میان مختارول الحق عظیمی، یک روانپزشک ارشد در حوزه روح و روان ، در BBS گفت که او معتقد است تعداد زیادی از مردم تحت تاثیر قتلی قرار گرفته اند در مورد هزاران نفر اجرا شده است که روزنامه نگارارن از جمله آنها هستند. آتیکارهمان، سردبیر وبلاگ down.com ،وبلاگی را در مورد تاثیر عاطفی بر خبرنگاران راه اندازی کرده است همانطوری که آنها یک پروژه ۶ ماهه را تکمیل می کنند که با ۱۴۴ داستان عنوان بندی شده است که هر قربانی شرح حالش را نوشته است و در سالگرد یک ساله تکمیل شده است. رحمان در صاحبه ایمیلی برای گزارشگران در پیشاور نوشت ، پروژه” به معنای دیدن هر خانواده و شناخت بیشتر راجع به فرد مورد علاقه اشان است – در اغلب موارد یک بچه زیر ۱۶ سال و به اشتراک گذاشتن یک اندوه”

Description

Pakistan’s media was put to a grueling test on Dec. 16, 2014, when Taliban gunmen stormed a public school in the northern city of Peshawar and killed 144, most under the age of 16. The brazen attack sent shockwaves around the globe.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری