ظرفیت باربری پی قاشقک حفاری سطلی برای حفاری سکوهای دریایی جک (دکل) بالا رونده / Bearing capacity of the bucket spudcan foundation for offshore jack-up drilling platforms

ظرفیت باربری پی قاشقک حفاری سطلی برای حفاری سکوهای دریایی جک (دکل) بالا رونده Bearing capacity of the bucket spudcan foundation for offshore jack-up drilling platforms

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • ناشر :  الزویر Elsevier
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

رشته های مرتبط: مهندسی عمران، سازه، سازه های دریایی و مهندسی هیدرولیک
با استفاده گسترده ای از حفاری جک بالارونده (سکوهای)دریائی ، ظرفیت باربری قاشقک حفاری سنتی تحت بارهای محیط زیستی مانند باد دریایی شدید ، موج و بارهای فعلی به چالش کشیده شده است. پی سطلی جدید است و با توجه به توسعه در سال های اخیر،قاشقک حفاری قادر است سکوهای دریائی را برای  تحمل ظرفیت باربری لحظه ای و افقی بار حفر کند .در طول نصب، جک حفاری سکوها عمدتا تحت بارهای عمودی است ،که تحت عمل بارهای افقی و لحظه ای ، به علت طوفان، امواج و جریان تغییر خواهد کرد. بنابراین، عملکرد اساسی قاشقک حفاری تحت عمل ترکیب بارهای عمودی، و بارهای افقی لحظه ای است به خصوص برای تجزیه و تحلیل جک جهت تقویت سکوهای ساحلی مهم میباشد. در این مقاله ظرفیت باربری  نهایی بیل مکانیکی سطلی مورد بحث قرار میگیرد و مزایای استفاده از این بیل مکانیکی سطلی می تواند به عنوان پایه و اساس جک (سکو)های دریائی ذکر شده، توصیف شود .

Description

۳ Conclusions
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری