جنبه محاسباتی نزدیکترین ماتریکس با دو مقدار مختصات معین  / Computational aspect to the nearest matrix with two prescribed eigenvalues

جنبه محاسباتی نزدیکترین ماتریکس با دو مقدار مختصات معین  Computational aspect to the nearest matrix with two prescribed eigenvalues

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • ناشر : الزویر Elsevier
  • چاپ و سال / کشور: 2010

توضیحات

رشته های مرتبط: ریاضی، ریاضی محض، محاسبات نرم
با توجه به یک ماتریکس مربع پیچیده و دو اعداد پیچیده λ۱ و λ۲، ما یک روش برای محاسبه فاصله از A به مجموعه ای از ماتریکسهای X که λ۱ و λ۲ دارند بعنوان بعضی از مقادیر خاص خود، ارائه می دهیم. ما همچنین نزدیکترین ماتریس X را پیدا می کنیم.

Description

Given a complex square matrix A and two complex numbers λ۱ and λ۲, we present a method to calculate the distance from A to the set of matrices X that have λ۱ and λ۲ as some of their eigenvalues. We also find the nearest matrix X. Crown Copyright © ۲۰۰۹ Published by Elsevier Inc. All rights reserved.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری