Pluralsight - Rigging a 2D Character in Unity Using IK

Pluralsight - Rigging a 2D Character in Unity Using IK

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : آموزش ریگ بندی کاراکتر دو بعدی با IK در Unity
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Pluralsight
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در این دوره ریگ بندی کاراکتر ، توانایی ایجاد یه شخصیت را خواهید داشت به طوری که بتوانید در یه سلسله مراتب یکنواخت انیمیت کنید. برای بدست آوردن کاراکتر هایی که کشش هایی رو در محیط خود داشته باشند، باید نحوه تنظیم کردن کاراکتر ها را بدانید تا آنها بتوانند توسط آبجکت های خارجی کنترل شوند.

در ابتدا نحوه اسمبل کردن یه کاراکتر دو بعدی از sprites و تنظیم آن sprites ها را توسط nones کنترل کنید را یاد میگیرید. سپس نحوه ادغام سیستم ذرات را با sprites ها را کشف میکنید. در نهایت چگونگی ایجاد یه شمارنده از اجزای ریگ را برای کنترل کردن آبجکت های بیرون از سلسله مراتب کاراکتر، کی فریم یه سیکل پیاده روی کاراکتر دو بعدی که به صورت داینامیک را خواهید آموخت.

در پایان دوره، مهارت های لازم برای تطبیق این مفاهیم برای ایجاد ریگ سینماتیک معکوس دو بعدی را می آموزید.
عناوین اصلی ریگ بندی کاراکتر :

تنظیم و کانفیگ صحنه
تفنگ
افزودن IK به پاها
انیمیشن کردن کاراکتر

Description

Unity have enhanced their 2D components with bone animation for sprites, including the use of inverse kinematics rigs. To get your characters to have some traction within their environment, you need to know how to set up characters so they can be controlled by objects outside their hierarchy. In this course, Rigging a 2D Character in Unity Using IK, you will gain the ability to set up a character so that it's feet never miss the ground when being controlled by a player. First, you will learn how to assemble a 2D character from sprites, and set up those sprites to be controlled by nones. Next, you will discover how to integrate particle systems with sprites. Finally, you will explore how to create a handful of small rigging components of your own to drive objects outside the character's hierarchy, and keyframe a 2d character walk cycle that dynamically adapts its footsteps to undulating terrain. When you’re finished with this course, you will have the skills and knowledge needed to adapt these concepts to creating a 2D Inverse kinematics rig of your own. Software required: Unity.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری