Millennia NSEQ-2 v1.5

Millennia NSEQ-2 v1.5

  • 2.0 (1 رای)
  • نسخه :Version 1.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Millennia
  • سال تولید : 2019

توضیحات

برای بررسی سریع و حرفه ای بسیاری از پارامترهای مختلف در موسیقی در بسیاری از استودیوهای برجسته در جهان و تسلط بر تمامی سیگنال های خروجی و همچنین تنظیم حرفه ای موسیقی ها نرم افزارهای نمختلف ارائه شده است که نرم افزار Millennia NSEQ-2 یکی از حرفه ای ترین و کاربردی ترین این نرم افزارها به شمار می رود. این نرم افزار در قالب یک پلاگین ارائه شده و قابلیت اجرا بر روی اکثر نرم افزارهای حرفه ای موسیقی را دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار متخصصان می توانند تمامی نیازهای خود را در قالب این نرم افزار پوشش داده و موسیقی حرفه ای را ارائه دهند. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارائه نرم افزارها در زمینه های مختلف به عنوان بازوانی قدرتمند جهت پیشرفت این عرصه ها، نرم افزارهای فراوانی نیز در زمینه موسیقی ارائه شده اند که نقشی اساسی در پیشبرد اهداف متخصصان در این رمینه ایفا نموده اند. طراحی توپولوژی منحصر به فرد با فناوری دوقلو و کلاس Class A ترانسفورماتور بدون نیاز به مدار یک سادگی ارائه می دهد که یک EQ آنالوگ قدرتمند و خنثی را تولید می کند. این نرم افزار پلاگینی قدرتمند در زمینه تنظیم موسیقی به شمار می رود.

ویژگی های نرم افزار Millennia NSEQ-2 v1.5:

حالت اضافی M / S (میانه / جانبی) برای ارائه امکانات پیشرفت

استفاده از ترانسفورماتورهای ولتاژ بالا و خالص کلاس A

ارائه صداهای استریو کاملا پارامتری با خلوص صدای بی سابقه و یکپارچه

رابط کاربری زیبا

و …

Description

The Millennia NSEQ-2 is a go-to parametric EQ for many of the world’s leading studios and mastering houses. Its unique Twin Topology design and pure Class A transformer-less circuitry offers a simplicity which yields a powerful, sonically neutral, analog EQ.

The plugin version of the Millennia NSEQ-2 is a faithful digital model of this remarkable piece of ultra high-end hardware, brought to you by the modeling experts of Brainworx. This brings a state-of-the-art boutique EQ to your DAW.

A key to the Millennia sound is their Twin Topology™ technology that makes the NSEQ-2 like two world-class EQs in one. By faithfully emulating Millennia’s circuits, the Millennia NSEQ-2 plugin provides the sonic soul of the original.

The Millennia NSEQ-2 plugin also includes features not found in the hardware version, including M/S processing.

FEATURES
High end model of the Millennia Class A Twin Topology™ (Vacuum Tube & Discrete Solid State) Parametric Equalizer
Fully parametric stereo EQ with unprecedented sonic purity & integrity
Triode 300 V Vacuum Tube and All Discrete J-FET Solid State signal path
Transformer-less, high voltage, pure Class A
Additional M/S (mid/side) mode for extended mastering possibilities (the hardware doesn´t have the M/S mode!)
Constructed for demanding professional applications
The non-linear behavior of the hardware has been fully captured in the plugin version by the Brainworx engineers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری