Accessory File Viewer Express v4.0

Accessory File Viewer Express v4.0

  • کاربرد : ابزار مشاهده اطلاعات دیسک ها و فایل ها برای سیستم عامل ها
  • نسخه :Version 4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Accessory Software
  • سال تولید : 2019

توضیحات

Accessory File Viewer Express، این نرم افزار یک ابزار مشاهده اطلاعات دیسک ها و فایل ها برای سیستم عامل های ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، 8. و 10 است که به شما کمک می کند تا به سرعت به تعیین محل، مشاهده، چاپ، سازماندهی و تبادل فایل ها در اینترنت با استفاده از قطعات الکترونیکی بپردازید. جستجو برای بسیاری از انواع فایل های رایج، یا گروهی از انواع فرمت ها، نمایش، چاپ، سازماندهی و یا ارسال فایل ها از طریق اینترنت از ویژگی های این نرم افزار می باشد. پیدا کردن و نمایش تصاویر، فیلم ها، صدا ها، موسیقی، فایل های متنی، اسناد، صفحات اسپرد، پایگاه داده ها و فایل های سیستم، به طور محلی از طریق LAN یا در اینترنت از جمله کارهایی است که توسط این نرم افزار کاربردی انجام می شود. پشتیبانی از انواع فایل های تصویری JPG، JPG2000، GIF، TIF، TIFF، BMP، ICO، CUR، PCX، DCX، PCD، FPX، WMF، EMF، FAX، RAW، XPB، XPM، IFF، PBM، CUT، PSD، PNG، TGA، EPS، RAS، WPG، PCT، PCX، CLP، XWD، FLC، ANI، SGI، XBM و غیره یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار بوده که سبب شده تا محبوبیت فراوانی بدست آورد.

Description

File Viewer Express is a Disk/File Utility for Windows XP, Windows Vista, Windows 7, 8, 10, and Macintosh OSX that helps you quickly Locate, View, Print, Organize, Catalog, Share, and EMail files over the Internet .

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری