TrackOFF Elite 5.0.0.17682

TrackOFF Elite 5.0.0.17682

  • کاربرد : حفاظت از حریم خصوصی در فضای آنلاین و مجازی.
  • نسخه :Version 5.0.0.17682
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : TrackOFF
  • سال تولید : 2019

توضیحات

نرم افزاری است که کاربر به واسطه آن می‌تواند از حریم خصوصی خود در فضای آنلاین و در برابر انواع تهدیدات سایبری محافظت کند. شبکه جهانی اینترنت با وجود مزایا و فراهم‌سازی یک منبع عظیم از داده‌ها، در برخی مواقع می‌تواند خطرات بسیار زیادی را نیز برای کاربران خود ایجاد کند. حضور هکرها، ابزارهای جاسوسی، بدافزارها، تبلیغات مزاحم و … در فضای اینترنت، همواره این خطر را برای کاربر به وجود می‌آورند که حفاظت از حریم خصوصی آنان زیر پای گذاشته شده و فعالیت آن‌ها از سوی ابزارهای غیرمجاز مورد نظارت قرار گیرد. سازمان‌های امنیتی به منظور مقابله با این تهدیدات، ابزارهای جاسوسی مختلفی را به بازار عرضه کرده‌اند که هریک به نوبه خود بخشی از این تهدیدات را خنثی می‌کنند. با این حال، لازم است که نسبت به محدوده عملکرد هریک از این ابزارها اطلاعات کافی داشته باشید.

بسیاری از کاربران بر این تصور هستند که با نصب یک آنتی ویروس قدرتمند و آپدیت شده، تقریبا می‌توانند از کلیه ویروس‌ها، بدافزارها، تروجان‌ها، ابزارهای تبلیغاتی و … در امان باشند؛ ولی این موضوع از واقعیت به دور بوده و بسیاری از سیستم‌ها بر اثر همین تصور در معرض خطرات جدی قرار می‌گیرند.

Description

Stay protected at home or on the go with TrackOFF
Works alongside every major antivirus. Compatible with all major web browsers.
Available on Windows, Mac OS, iPhone and Android.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری