FXhome Action Pro 1.0.54

FXhome Action Pro 1.0.54

  • کاربرد : ویرایش و ایجاد حرکات مختلف در انیمیشن ها
  • نسخه :Version 1.0.54
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : FXhome Limited
  • سال تولید : 2019

توضیحات

این نرم افزار ابزاری قدرتمند جهت ویرایش و ایجاد حرکات مختلف در انیمیشن ها می باشد که از بنیادی ترین قسمت های ساخت انیمیشن های متحرک به شمار می رود. این نرم افزار می تواند تحرکات موجود در انیمیشن ها را مدیریت کرده و آنها را ویرایش نماید. انیمیشن ها اصولا با حرکات کاراکترهایشان شناخته می شوند و در نتیجه این بخش از انیمیشن سازی را می توان به عنوان اصلی ترین بخش این حرفه به حساب آورد. با استفاده از نرم افزار قدرتمند حرکتی می توانید اقدام به تولید و ویرایش حرکت های انیمیشن های خود کنید. به معنای واقعی کلمه این نرم افزار می تواند انیمشن هایی بسیار زیبا را برای شما ایجاد نماید. به راحتی حرکت در دنیای واقعی (از ماوس یا نوک انگشتان خود) می توانید تحرکات انیمیشن های 2D و 3D خود را بصورت بسیار حرفه ای تبدیل کنید. این نرم افزار را به علاقمندان به انیمیشن سازی توصیه می کنیم.

Description

Make your move, build your animation
Tired of tedious keyframing? Take animating into your own hands (literally) with our powerful motion-building software: Action Pro. Easily transform real-world motion (from your mouse or fingertips) into professional 2D and 3D animations. No clunky graphs. No numbers. Draw your moves and watch your animation come to life.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری