Free Dailymotion Download 4.0.0.208 Premium

Free Dailymotion Download 4.0.0.208 Premium

  • کاربرد : دانلود ویدیوهای مختلف از سایت DailyMotion
  • نسخه :Version 4.0.0.208
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : FreeGrabApp
  • سال تولید : 2019

توضیحات

آیا تا کنون به دنبال دانلود کننده ای بوده اید تا به وسیله آن بتوانید ویدیوهای مختلف را از شبکه اجتماعی DailyMotion بدون هیچ مشکلی دانلود نمایید؟ این کار آسانی نیست که یک برنامه دانلود پیدا کنید که بتواند ویدیوها را از DailyMotion بصورت سریع و رایگان دانلود نماید. اما اکنون ما نرم افزاری را برای شما پیشنهاد می کنیم که این قابلیت را دارد که شما را در دانلود فایل های ویدیویی کمک کند. نرم افزاری که هم اکنون در اختیار دارید، نرم افزاری فوق العاده سریع جهت دانلود هر نوع فیلم به هر فرمت دلخواه است. این نرم افزار با ابزارهایی که دارد می تواند بصورت بسیار سریعی فایل های دلخواه شما را با فرمت های مختلف از شبکه اجتماعی DailyMotion دانلود نماید.

Description

Have you ever been looking for a downloader to download multiple videos from the DailyMotion social network without any problems? It's not an easy task to find a download application that can download videos from DailyMotion quickly and free of charge. But now we offer you software that can help you download video files. The software you already have is an ultra fast software to download any kind of movie to any desired format. With its tools, this software can download your favorite files in various formats from the DailyMotion social network. Further details on the manufacturer's website.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری