Skyline PhotoMesh - PhotoMesh Fuser 7.5.1.3634

Skyline PhotoMesh - PhotoMesh Fuser 7.5.1.3634

  • کاربرد : تولید مدل های سه بعدی، بافت های طبیعی و مش های سه بعدی از عکس های دوبعدی.
  • نسخه :Version 7.5.1.3634
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Skyline Software Systems
  • سال تولید : 2019

توضیحات

این نرم افزار ابزاری برای تولید مدل های سه بعدی با وضوح بالا، بافت های طبیعی و همچنین تولید مش های سه بعدی از عکس های دوبعدی استاندارد است که متخصصان عرصه گرافیکی به آن نیاز دارند. این نرم افزار برای دستیابی به مقیاس پذیری نامحدود با دقت زیاد، برخی از تکنولوژی های پیشرفته را برای تولید مدل های سازگار و دقیق سه بعدی که باعث افزایش واقع گرایی هر تجسم سه بعدی می شود، ترکیب می کند. این نرم افزار پردازش چند هسته ای و چند کاره را برای داده های نامحدود امکان پذیر می سازد و به طور چشمگیری زمان پردازش را کاهش می دهد. همچنین الگوریتم های فشرده سازی قدرتمند به کار رفته در این نرم افزار، از هرگونه افت ناخواسته دقت هندسی جلوگیری می کنند. نمایش دقیقی از ویژگی های پیچیده، جزئیات، هندسه، و رنگ طرح ها از ویژگی های مهم این نرم افزار به شمار می رود.

Description

PhotoMesh fully automates the generation of high-resolution, textured, 3D mesh models from standard 2D photographs. This breakthrough application combines unlimited scalability with superior precision to produce consistent and accurate 3D models that enhance the realism of any 3D visualization.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری