سنگفرش هر خیابان از طلاست

سنگفرش هر خیابان از طلاست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کیم وو چونگ
  • تعداد صفحه : 277

توضیحات

بعد از جنگ ویران ویران کننده کره، چونگ از هیچ شروع کرد و یکی از بزرگترین شرکت های جهان را ساخت . او بنیانگذار و رییس دوو (به کره‌ای: 대우، به انگلیسی: Daewoo) می باشد . این مرد ۵۵ ساله با نگرش حرفه ای و بی قرارش، تقریبا به همه نقاط جهان دسترسی بی حد و حصری دارد . او بیش از نیمی از سال را به سراسر جهان سرکشی میکند تا فرصت های ممکن را کشف کند . او یک ریسک کننده جسور در جهان سوم محسوب می شود . کیم مسلما برای فعالیتهای خود محرکی دارد، اما محرک او زیاده طلبی نیست . کیم در جهان کسب و تجارت کشور کره موقعیت ممتازی دارد . او گاهی آنقدر خوب به نظر می رسد که نمیتواند واقعی باشد . کیم به جای اینکه صحنه گردان یک نمایش انفرادی باشد، با استخدام بیش از ۹۰.۰۰۰ کارمند و افزودن روحیه خلاق و جسورانه خود به آنها کارایی خود را چندین برابر کرده است ..
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری