Lynda Element 3D Essential Training
آموزش پلاگین Element 3D
- کاربرد : آموزش پلاگین Element 3D
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : Lynda
- سال تولید : 2013
توضیحات
همانطور که می دانید Element 3D یکی از پلاگینهای موجود برای نرم افزار After Effects می باشد با این پلاگین می توانید مدل های سه بعدی را وارد پروژه های افترافکت کرده ، به ساخت و اعمال بافت ( Texture ) و ماده ( Material ) سه بعدی اقدام نمایید ، همچنین با پلاگین دوربین سه بعدی افترافکت و امکانات نورپردازی این برنامه تقویت خواهد شد .
این مجموعه آموزش ویدیویی به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 4 ساعت و 57 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
این مجموعه آموزش ویدیویی به همراه فایلهای تمرینی و به مدت زمان 4 ساعت و 57 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .
Description
Element 3D is a third-party plugin that allows actual 3D models to be created from scratch or exported to Adobe After Effects, and rendered and composited at a high level of quality and impressive speed. Element 3D Essential Training walks you through the entire workflow and feature set. Author Chad Perkins starts with an introductory project to get you comfortable with the overall workflow in Element 3D, including transforming objects, applying materials, and lighting scenes. The course then details how to create 3D text and shapes, apply translucency and reflections, animate objects, and polish your projects with effects like ambient occlusion and motion blur. The course concludes with an advanced project that leverages each of these techniques.
Topics include:
Assigning objects to groups
Adjusting basic object transform properties
Creating 3D objects from text and masks
Working with bevel presets
Creating custom materials
Adding illumination
Creating bumps with normal maps
Using replicator shapes
Animating with the animation engine
Creating a shallow depth of field
Topics include:
Assigning objects to groups
Adjusting basic object transform properties
Creating 3D objects from text and masks
Working with bevel presets
Creating custom materials
Adding illumination
Creating bumps with normal maps
Using replicator shapes
Animating with the animation engine
Creating a shallow depth of field