ZBrushWorkshop Creature Sculpting
آموزش ابزارها و امکانات نرم افزار ZBrush
- کاربرد : آموزش ابزارها و امکانات نرم افزار ZBrush
- نوع فایل : فیلم آموزشی
- زبان : انگلیسی
- سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
- تولید کننده : ZBrushWorkshop
- سال تولید : 2015
توضیحات
در این کورس آموزشی با ابزارها و امکانات نرم افزار ZBrush برای حجاری و مدلسازی یک مخلوق ناشناخته آشنا شده و نحوه رنگ آمیزی و رندر پروژه را خواهید آموخت.
این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 7 ساعت و 15 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش :
مقدمه و تنظیمات اولیه نرم افزار
آموزش ایجاد حجم اولیه ای از ایده مورد نظر
آموزش مدلسازی شکل اولیه ای از جزئیات موجود ناشناخته
آموزش حجاری دستان کاراکتر
آموزش حجاری پاها و تنظیم بخش های اتصال اجزای مختلف بدن کاراکتر
آموزش حجاری بالاتنه و سر کاراکتر
آموزش بهینه سازی حجاری پاها و دست های کاراکتر
آموزش حجاری بازوهای کاراکتر و تنظیم کلاه آن
آموزش تکمیل حجاری پاهای کاراکتر و تنظیم نمودن دستهای موجود ناشناخته
آموزش حجاری کلاه و صورت کاراکتر
آموزش افزودن جزئیات دست و پاهای کاراکتر
آموزش افزودن جزئیات قسمت بالاتنه ، کلاه و سر کاراکتر
آموزش رنگ آمیزی کاراکتر
آموزش تغییر حالت و شکلدهی و رندر پروژه
این مجموعه آموزش ویدیویی به مدت زمان 7 ساعت و 15 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش :
مقدمه و تنظیمات اولیه نرم افزار
آموزش ایجاد حجم اولیه ای از ایده مورد نظر
آموزش مدلسازی شکل اولیه ای از جزئیات موجود ناشناخته
آموزش حجاری دستان کاراکتر
آموزش حجاری پاها و تنظیم بخش های اتصال اجزای مختلف بدن کاراکتر
آموزش حجاری بالاتنه و سر کاراکتر
آموزش بهینه سازی حجاری پاها و دست های کاراکتر
آموزش حجاری بازوهای کاراکتر و تنظیم کلاه آن
آموزش تکمیل حجاری پاهای کاراکتر و تنظیم نمودن دستهای موجود ناشناخته
آموزش حجاری کلاه و صورت کاراکتر
آموزش افزودن جزئیات دست و پاهای کاراکتر
آموزش افزودن جزئیات قسمت بالاتنه ، کلاه و سر کاراکتر
آموزش رنگ آمیزی کاراکتر
آموزش تغییر حالت و شکلدهی و رندر پروژه
Description
Want to make creatures that not only look great, but also function properly in a production environment? Learn how with this one of a kind creature workshop! Using his background in animation and unparallelled creature design skills, Peter Konig will show you how to develop fantastic creature designs while keeping an eye on their movement and functionality. Follow along as Peter takes you step by step through the design process in just six power-packed modules!
Youll begin by blocking out your very own creature concept by defining the major anatomical shapes and structures of your design. After refining your initial blockout and piecing together all the unique body parts, you begin adding interesting details to really make your creature stand out. From there, Peter is going to show you his professional tips and tricks for polypainting and texturing your model, making it truly one of a kind. Finally, youll pose and render your creature design, preparing it for presentation just like a professional artist would!
Youll begin by blocking out your very own creature concept by defining the major anatomical shapes and structures of your design. After refining your initial blockout and piecing together all the unique body parts, you begin adding interesting details to really make your creature stand out. From there, Peter is going to show you his professional tips and tricks for polypainting and texturing your model, making it truly one of a kind. Finally, youll pose and render your creature design, preparing it for presentation just like a professional artist would!