سامسونگ کیس / Samsung Kies 3.2.16044.2

Samsung Kies 3.2.16044.2
سامسونگ کیس

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت گوشی ها و دیگر محصولات سامسونگ
  • نسخه :Version 3.2.16044.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Samsung Electronics
  • سال تولید : 2017

توضیحات

افراد زیادی از تلفن های همراه، MP3 پلیرها، دوربین های دیجیتال و دیگر محصولات سامسونگ استفاده می کنند و هنگامی در نظر دارند این وسایل دیجیتال را برای تبادل فایل و اطلاعات به کامپیوتر متصل کنند، برای هرکدام نیاز به نصب درایور مجزا روی سیستم خواخند داشت اما Samsung Kies این امکان را فراهم نموده است تا لوازم الکترونیکی شرکت سامسونگ را به راحتی به کامپیوتر خود متصل کرده و تبادل اطلاعات را مدیریت کنید.
Samsung Kies ابزاریی است که برای دارندگان گوشی های سامسونگ این امکان را فراهم می کند تا از طریق کابل اتصال USB و یا با استفاده از Wi - Fi ارتباط راحتی را بین کامپیوتر و گوشی خود برقرار نموده و به انتقال عکس، فیلم، موسیقی و ... پرداخته و یا از اطلاعات مهم موجود در گوشی مانند پیغام ها یا لیست مخاطبین پشتیبان گیری نمایید. بوسیله این نرم افزار می توانید به اجرای موسیقی های خود بپردازید، عکس ها و ویدیوهای خود را مرور کنید و ...

Description

Samsung has developed the so-called Kies application, a downloadable tool that lets its clients connect the mobile phones to their computers and thus take full advantage of them by copying videos, photos and music and backing up important data and contacts.

Installing Samsung Kies takes a while, but only because it comes with the drivers you’ll need to successfully connect the device to the computer. There are two options to do that, via a USB cable or using Wi-Fi, if your phone has such a feature. During our test, we decided to give the second option a spin because it’s easier to work without cables and stuff.

Disconnect internet. Run "Setup.exe" file to install the program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری