مولتی هشر / MultiHasher 2.8.2

MultiHasher 2.8.2
مولتی هشر

  • کاربرد : نرم افزار هش کننده فایل های ام دی
  • نسخه :Version 2.8.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Abelhadigital
  • سال تولید : 2013

توضیحات

نرم‌افزار MultiHasher که تحت سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شود، امکان ارزیابی یکپارچگی فایل‌ها را از طریق محاسبه‌ مجموع‌های مقابله‌ای آن‌ها فراهم می‌نماید. این نرم‌افزار فوق‌العاده از CRC32, MD5, RIPEMD-160, SHA-1, SHA-256, SHA-384 و SHA-512 پشتیبانی می‌نماید. مراحل نصب نرم‌افزار MultiHasher با سرعت و به سادگی طی می‌شود. پنجره‌ اصلی نرم افزار هش کننده فایل های ام دی 5، از ظاهر ساده‌ای برخوردار است و کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از مرورگر فایل و یا به روش کشیدن و رها کردن، فایل‌ها را مشاهده کنند. سایر ویژگی‌های نرم‌افزار:
شکل گیری دایرکتوری اولیه‌ی "فهرست ذخیره سازی" براساس فایل‌های دارای Hash های محاسبه شده.
ادغام نسخه‌های تکراری در یک آیتم جداگانه توسط پنجره‌ی "فهرست فرایند".
برطرف نمودن مشکل مربوط به شکسته شدن آیتم Skip در منوی زمینه.
برطرف نمودن باگ‌های جزئی.

Description

MultiHasher is a freeware file hash calculator. Features include where calculate hash values for multiple files and text string, supported hash algorithms: CRC32, MD5, SHA-1, SHA-256, SHA-384, SHA-512, supports hash file verification (MHX, SFV, and MD5Sum), supports NT file namespace, able to query Virus Total database, hash calculation can be canceled, Unicode support, supports file drag 'n' drop and localize UI.

Disconnect internet. Run "Setup.exe" file to install the program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری