پسورد سکیوریتی / Password Security 3.4.2

Password Security 3.4.2
پسورد سکیوریتی

  • کاربرد : قرار دادن پسورد روی PDF
  • نسخه :Version 3.4.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : A-PDF.com
  • سال تولید : 2014

توضیحات

همانطور که از نام آن پیداست نرم افزاری در زمینه رمز گذاری و قرار دادن رمز عبور بر روی فایل های PDF می باشد ، اگر از آن دسته افراد هستید که فایل های PDF تولید می کنید حتما می دانید که فایل تولیدی شما ممکن است دزدیده شود و با نام شخص دیگری در دنیای اینترنت منتشر شود بنابراین شما می توانید با بهره گیری از این نرم افزار با قرار دادن رمز بر روی فایل های پی دی اف خود از ویرایش شدن آن توسط دیگران جلوگیری کرده و از آن محافظت کنید ، این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به راحتی و در چند کلیک ساده رمز های گوناگونی را بر روی PDF قرار داده و سپس آن را ذخیره نمایید

Description

A-PDF Password Security is a desktop utility program that lets you change password security of
existing Acrobat PDF files. That means you can protect PDF files with 128 bit encryption, or remove
existing password protection. It can handle either single or batch documents. Another convenient
features include password pool and hot directory.

Disconnect from the Internet. Click on "SETUP" button and install the Program. After complete installation: 1- Run program, Use below code for registration : V4DLH-N653Q-73QP5-PHTRY 2- Click on "Register" button:

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری