توتال پی دی اف کانورتر / Total PDF Converter 6.1.122

Total PDF Converter 6.1.122
توتال پی دی اف کانورتر

  • کاربرد : مبدل فایل PDF به سایر فرمت ها
  • نسخه :Version 6.1.122
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : CoolUtils Development
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Coolutils Total PDF Converter نام نرم افراری کابردی و بسیار مفید در جهت تبدیل فایل های پی دی اف (PDF) به فایل های Word و دیگر فایل های اسنادی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فایل های PDF خود را به فایل Word,Excel و...بدون نقص و کامل تبدیل کنید و از اطلاعات درون آن در اسناد دیگر استفاده کنید همچنین اگر فایل PDF شما آسیب دیده است و نمی توانید آن را کامل مشاهده کنید این نرم افزار با reformatting و بازسازی فایل های شما و تبدیل آن به Word یا فایل های اطلاعات فایل خود را به صورت کامل مشاهده کنید علاوه بر این ، این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل عکس ها و اضافات درون فایل های PDF را نیز دارا می باشد بدین منظور که اگر عکسی درون فایل PDF شما وجود داشته باشد این قابلیت در نرم افزار وجود دارد تا عکس های درون فایل PDF را به فایل هایی دیگری همچون Word منتقل کند

Description

Total PDF Converter is a wonderful program to convert files from PDF to any other file formats(DOC, RTF,
Excel, BMP, TIFF, HTML). This easy-to-use,high-quality tool does not require Adobe Acrobat installed on
your PC. Total PDF Converter convert groups of files in a batch mode . It can be run via command line.
Besides you do not need to launch the program every rime you would like to convert PDF files . You are
able to convert PDF documents right from your desktop.

Disconnect from the Internet. 1- Run program, goto "Help>> Enter Registration Code" . 2- Use below codes for registration and then click on "Register" button: 0y1WvtUD2Tvu/YCL6xLsaSEyKO0AbM1lBPIxPVwsLLAuv7+VgdoeMEpgz+Czszv6kFtgfi4cntW3sC6068CkxdZKOEUfe2i9B28M/sztjcCRwXIi3Q4EfOHYhbwZ6Y9atMUTfUNScaDmks1w5eEepA5sYPcf5+aC++qqlhdW3LlI 3- Restart the program.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری