دروپال / Drupal 8.2.1

Drupal 8.2.1
دروپال

  • کاربرد : سیستم مدیریت محتوای دروپال
  • نسخه :Version 8.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32bit & 64bit
  • تولید کننده : Drupal
  • سال تولید : 2016

توضیحات

دروپال یک سیستم مدیریت محتوا مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب است که توسط درایز بایترت بنیان گذاری شده است. درایز و همکارانش با تاسیس موسسه ای همنام این نرم افزار، هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Acquia می باشند.
عمومی‌ ترین استفاده از دروپال برای راه‌اندازی یک وب سایت با امکانات منحصربفرد می‌باشد زیرا دروپال دارای هسته‌ای قدرتمند است و در چندین سال پیاپی به عنوان قدرتمند ترین و ایمین ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان معرفی شده است .
دروپال با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت پایگاه داده MySQL استفاده می کند. دروپال یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه GPL منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از دروپال کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید دروپال را به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید. هم اکنون بسته های ارائه شده توسط تیم دروپال فارسی، دروپال را به یک نرم‌افزار بی‌رقیب در زمینه بومی‌سازی فارسی تبدیل می کنند. خصوصیت تمامی بسته‌های ارائه شده توسط تیم دروپال فارسی این است که تغییری در اصل و هسته نرم‌افزار دروپال ایجاد نکرده و همه‌گی به صورت افزودنی می باشند.

Description

Drupal a free and open source content-management framework written in PHP and distributed under the GNU General Public License, provides a back-end framework for at least 2.2% of all Web sites worldwide – ranging from personal blogs to corporate, political, and government sites. Systems also use Drupal for knowledge management and for business collaboration.

The standard release of Drupal, known as Drupal core, contains basic features common to content-management systems. These include user account registration and maintenance, menu management, RSS feeds, taxonomy, page layout customization, and system administration. The Drupal core installation can serve as a simple Web site, a single- or multi-user blog, an Internet forum, or a community Web site providing for user-generated content.

1. Download and extract Drupal. 2. Create the Drupal database. 3. Run the install script. 4. Verify that the site is working. 5. Change file system storage settings (optional). 6. Revoke documentation file permissions (optional). 7. Set up independent "cron" maintenance jobs.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری