نتدرایو / NetDrive 2.6.15

NetDrive 2.6.15
نتدرایو

  • کاربرد : ابزاری کوچک و مفید جهت اتصال به سرویسهای ذخیره سازی ابری
  • نسخه :Version 2.6.15
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Bdrive
  • سیستم مورد نیاز : Windows 10, Windows 8, Windows 8.1, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Windows Server 2003/2008/2
  • سال تولید : 2017

توضیحات

NetDrive ابزاری کوچک و مفید جهت اتصال به سرویسهای ذخیره سازی ابری است. این برنامه برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است و قادر است سرویسهای ابری مختلفی همچون دراپ باکس، وان درایو، گوگل درایو، باکس، هیوبیک و … را در اکسپلورر ویندوز باز کند. کار کردن با این برنامه بسیار ساده است. تنها کاری که شما باید انجام دهید ارائه مشخصات اتصال برای سرویسهای مختلفی است که قصد کار کردن با آنها را دارید. این تغییرات ذخیره میشود و از این پس میتوانید از داخل ویندوز اکسپلورر همانند فولدرهای عادی به سرور مورد نظر دسترسی پیدا کنید. واسط کاربری برنامه زیبا و خلوت طراحی شده است، تنظیمات آن سرراست است و مراحل پیچیده ای ندارد. این برنامه همچنین قادر است به اکانتهای FTP و WebDAV نیز متصل شود.

به کمک این برنامه میتوانید با یکی از پروتکلهای SFTP، SSH به صورت امنی اطلاعات مورد نظرتان را منتقل کنید. پروتکل SFTP تمامی داده ها را به صورت رمزنگاری شده ارسال میکند لذا امکان سوء استفاده از اطلاعات در فرایند انتقال به حداقل میرسد. این برنامه برای کاربرانی که فضاهای ذخیره سازی ابری زیادی دارند بسیار کمک میکند چرا که نیازی نیست برای هر یک از سرویسها از ابزارهای جدایی استفاده شود و یا به سایت سرویس دهنده مراجعه کنند. همه سرویسها در یک محیط یکپارچه و با تکنیک ساخت درایو مجازی در اکسپلورر ویندوز نمایش داده میشود که تجربه مشترکی را به ارمغان خواهد آورد. توصیه میکنیم برای مدیریت اکانتهای ابری خود از این برنامه استفاده کنید.

امکانات و ویژگی های NetDrive:
ظاهر ساده و زیبا
باز کردن فضاهای ذخیره سازی ابری در ویندوز به صورت درایوهای مجازی
تنظیمات سرراست و اتصال مستقیم به اکانتهای مختلف
امکان ارسال فایلها از طریق SFTP و SSH
امکان اتصال به سرورهای WebDAV و تعداد زیادی از سرورهای مشابه دیگر
و …

Description

NetDrive connects remote storages and show them like a hard disk. With NetDrive, your PC will have multiple new drives that connects ftp/webdav servers and cloud storages. We support connections to Dropbox, Google Drive, Box, SkyDrive, Amazon S3 and OpenStack Swift.
Accessing files will be as easy as any old file folder on your PC. Once you mount the local drive, you don't need to run each application for an FTP or cloud storage services. Client interface but a simple drag-and-drop in your Windows Explorer will be sufficient to transfer and manage files. NetDrive is free for evaluation use. You will need to purchase license after evaluation use.

NetDrive Features: Map a drive letter to FTP and WebDAV servers Mount cloud storage servers automatically when Windows starts. Data transfer by drag and drop files in Windows explorer. Execute any type of files (video, audio, and MS Office documents). Support SSL connection (FTPs/HTTPs).


What's new in this version:

Version 2.5.7 is a bug fixing release.

فایل How to Install را در فولدر Crack‌ مطالعه کنید.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری