پنت لوگیکس ویو میت / PentaLogix ViewMate Pro v11.12.6

PentaLogix ViewMate Pro v11.12.6
پنت لوگیکس ویو میت

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل فرمت فایل های Gerber به DXF و بلعکس
  • نسخه :Version 11.12.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : PentaLogix
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Gerber یا همان گربر نوعی از فرمت خروجی نرم افزار های CAM و نوعی از فرمت برداری اسکی برای نمایش تصاویر دو بعدی است که برای نمایش و توصیف مشخصات برد های مدار چاپی مانند لایه های مسی، لحیم کاری ها و ... به کار برده می شود و در واقع به عنوان فرمت ورودی برای فتوپلاتر ها و دستگاه هایی که نیاز به تصاویر دیجیتال دارند مانند پرینتر، ماشین آلات بازرسی نوری و ... شناخته می شود. DXF ها نیز فرمت های تولیدی توسط اکثر نرم افزار های CAD هستند. نرم افزار ViewMate مجموعه ابزاری کاربردی را برای تبدیل این دو فرمت یعنی Gerber و DXF به کاربران ارائه می کند. تا از این طریق به عنوان پلی مابین نرم افزار های CAM و CAD که کاربران برای طراحی و تولید مدار ها استفاده می کنند عمل کند و این امکان را برای آن ها فراهم کند تا پیش از تولید برد بتوانند تمامی جزئیات آن را تماشا کنند و خطاهای موجود را برطرف سازند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ViewMate:
- تبدیل انواع فایل های DXF به Gerber و بلعکس
- طراحی خودکار DFM برای بررسی و تصحیح تولیدات
- تبدیل انواع فایل های DXF
- امکان وارد نمودن چندین فرمت مختلف از نت لیست ها
- ساخت ماسک های لحیم کاری و تصحیح همپوشانی ها و ...
- تبدیل طرح های رسم شده به فلش پد
- قالب زنی و اتصال برد به پد مستر
- و ...

Description

ViewMate Pro is designed for todays power user. Now equipped with a DXF
File Converter to give users the ability to convert Gerber to DXF and DXF
to Gerber, ViewMate Pro has more value than ever before!

1. Install (use any serial) 2. Start the RLM server (rlm.exe) to float the pentalogix.lic license (or set it up as a service) 3. In the Activate License Wizard enter the IP to the RLM server (127.0.0.1 if it's running locally) and press "Generate License" If you're having trouble check out the "Installing Reprise Network Licenses.pdf" NJoy!

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری