آر ایکس لیب / RxLib for Delphi 10.2 Tokyo

RxLib for Delphi 10.2 Tokyo
آر ایکس لیب

  • کاربرد : کامپوننت زبان برنامه نویسی بورلند دلفی
  • نسخه :Version 10.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : sourceforge
  • سال تولید : 2017

توضیحات

RxLib یکی از بهترین کامپوننت های زبان برنامه نویسی بورلند دلفی با مزایای اضافی می باشد. این کامپوننت رایگان بوده و سورس کد آن به صورت کامل منتشر شده است. همچنین کامپوننت RxLib با تمام نسخه های دلفی کار می کند. بعد از نصب این کامپوننت سه زبانه جدید در پالت کامپوننت ها ایجاد می شود که به بررسی آن ها می پردازیم.

ویژگی و امکانات RxLib :
Visual Components RXControls : وجود بسیاری از جعبه تخصصی ویرایش مانند ComboEdit (ویرایش با Speed Button), ویرایش نام دایرکتوری و فایل ها (برای انتخاب فایل و دایرکتوری), ویرایش تاریخ با پنجره تقویم, Currency Edit (برای ویرایش ارز و اعداد), Rx CalcEdit با یک پنجره ماشین حساب, SpinEdit برای ویرایش اعداد ممیز, Text ListBox (لیست باکس با اسکرول افقی), CheckListBox (لیست باکس به همراه چک باکس), Font Combobox و Colour Combobox (برای انتخاب رنگ و فونت), اسپلیتر, اسلایدر, لیبیل های سه بعدی, دکمه های on/off
Data aware components RxDBAware : ابزار های DBComboEdit, DBDateEdit, DBCalcEdit و SQL Script برای اجرای برخی از دستورات sql و Memory Table برای ایجاد جدول در حافظه. کامپوننت های دیگر موجود در این بخش به شما اجازه می دهد تا بیشتر در مورد پایگاه داده بدانید. (BDEItems, DatabaseItems, TableItems, IndexCombo)
Non visual components RXTools : ایجاد آیکون های مخفی TrayIcon, ابزار MRUManager برای مدیریت آخرین فایل های اجرا شده و تنظیم نوار ابزار, DualListBox مشاهده ۲ لیست باکس با امکان انتقال آیتم ها, WindowHook برای فشردن دکمه های کیبورد و موس, multi-timer برای مدیریت رویدادهای متعدد, FormPlacement و FromStorage برای ذخیره موقعیت و خواص فرم در رجیستری و فایل های INI,

Description

Rx-Lib is a complete set of components for Borland Delph and C Builder that allow you to build flexible and robush user interfaces and best of all they are totally free. NOTE: This project is in maintenace mode and no longer actively developed. You might want to have a look at JEDI Visual Component Library instead, because it incorporated all the rxlib components years ago.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری