هودینی برای مک / SideFX Houdini FX V16.0.557 MAC OSX

SideFX Houdini FX V16.0.557 MAC OSX
هودینی برای مک

  • کاربرد : نرم افزار طراحی و مدلسازی 3 بعدی
  • نسخه :Version 16.0.557
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : MAC OSX
  • تولید کننده : Side Effects Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Side Effects Software یک شرکت نرم افزاری پیشرو در زمینه ساخت انیمیشن های سه بعدی و جلوه های ویژه است که به تازگی نسخه ی جدید نرم افزار Houdini FX را تولید کرده است که با استفاده از آن می توانید طرح هایی زیبا و حرفه ای را بدون نیاز به استفاده از پلاگین های اضافی یا گروهی از برنامه نویس ها ایجاد نمایید. در حقیقت Houdini FX نرم افزاری قدرتمند برای مدل سازی و خلق افکت های ویژه و درعین حال یک پکیج کاربردی برای طرح های سه بعدی می باشد. این نرم افزار در بیشتر فیلم های هالیوودی مورد استفاده قرار گرفته است، زیرا از سیستم پارتیکل قوی برخوردار است. اگر تا به حال انیمیشن تن تن را دیده باشید متوجه شده اید که از جلوه های ویژه بسیار عالی و واقعی استفاده کرده اند، جالب است بدانید که آن مایعات و آتش، تماماً با نرم افزار هودینی ساخته شده است. از هودینی بیشتر برای افکت های انفجاز، آتش، مایعات، پوست و مو و ... و همین طور مدل سازی دست جمعی استفاده می شود. در نرم افزار Houdini شما به یک محیط کاری Node Based Procedural دسترسی دارید که مدیریت و کنترل داده هایی که برای مدل، متریال، انیمیشن و جلوه های بصری تعریف می کنید را آسان تر می کند. این ویژگی باعث می شود که کار را در هر مرحله برای شما آسان کند. به عنوان مثال شما نتیجه تغییر هر Node را همان لحظه خواهید دید. این امکان (Node Based) به شما در تولید پروژه کمک می کند تا به مراحل قبل کار خود بازگردید تا بتوانید به راحتی تغییرات احتمالی خود را اعمال کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

هودینی یک برنامه کامل است یعنی می توانید با این نرم افزار کاری های مدلینگ، انیمیت، افکت، رندر، نورپردازی و حتی کار کامپوزیت را انجام دهید. کاربرد ابزارهای مدلینگ در نرم افزار Houdini شامل خلق کاراکتر، sets and props و هم چنین تولید Particle و مایعات برای کسانی که در زمینه Visual Effect کار می کنند، مواد جامد و انواع اشکال هندسی و... می باشد. در خلق کاراکتر و جلوه های بصری با کیفیت فوق‌العاده، توانایی حرکت (Animate) هر Objectی بسیار مهم است. در نرم افزار Houdini نه تنها می توانید تمام پارامترها را Animate کنید بلکه با تغییر Nodeها به عنوان مثال Switch و Blend این توانایی را دارید تا به راحتی ارتباط شبکه های متفاوتی که تعریف کرده اید را Animate کنید. سپس بر روی حرکت(Animate) به دست آمده در سیستم ویرایش Procedural Motion به نام CHOPs می توانید کنترل بیشتری نیز داشته باشید. از کش آمدن استخوان ها و عضلات شخصیت های کارتونی گرفته تا موجودات و جانوران کاملاً واقعی همه و همه توسط ابزار قدرتمند Rigging نرم افزار Houdini قابل اجرا هستند. ابزار قدرتمندی که به هر کارگردانی این امکان را می دهد تا هر تغییری را در هر لحظه در روند ساختار حرکتی یک کاراکتر ایجاد کند تا به نتیجه مطلوب خود برسد. ابزار قدرتمند Particle نرم افزار Houdini امکان ساخت خاک، آب، انفجار، دود و یا هر چیزی که فکر و یا تصورش را کنید به شما می دهد. با محیط کاری کاملاً Node Based ساخت هیچ افکتی برای شما غیر ممکن نخواهد بود. بخش Lighting & Rendering یکی از قسمت هایی است که شما هیچ محدودیتی در نرم افزار Houdini ندارید. در این بخش شما می¬توانید ارتباط خوبی را با تمامی Rendererهای دنیا از قبیل Renderman، mentalray، Maxwell، 3delight و... داشته باشید. البته ناگفته نماند که Houdini دارای یک Renderer بسیار قدرتمند به نام Mantra نیز است. البته همین طور که گفته شد هودینی بیشتر در قسمت افکت ها و ایجاد صحنه های دست جمعی قوی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Houdini FX:
- خلق افکت های ویژه ویدئویی و انیمشن های جذاب و خیره کننده
- محیط کاری کاملاً Node Based
- کار به صورت سریع، هوشمند و انعطاف پذیر
- ابزار قدرتمند Rigging
- ارائه سطح جدیدی از ادراک طرح های گرافیکی
- کاربرد ابزارهای مدلینگ در نرم افزار Houdini شامل خلق کاراکتر، sets and props و هم چنین تولید Particle و مایعات
- کنترل برروی تمامی ابزارها
- بهره گیری از واسط گرافیکی مستقیم و کاربرپسند
- مدل سازی چندضلعی
- انجام کاری های مدلینگ، انیمیت، افکت، رندر، نورپردازی و حتی کار کامپوزیت
- مدل سازی NURBS
- خلق اشیای هندسی
- ابزارهای اضافی برای ویرایش حرکات
- انیمشن رویه ای و ویرایش حرکات
- خلق و ویرایش صداهای زیبا
- مدیریت نور و سایه ها
- پشتیبانی یکپارچه از زبان برنامه نویسی Python
- و ...

Description

Side Effects Software, an industry leader in 3D animation and visual effects software, is proud to announce the immediate release of Houdini which introduces a finite element solver for bending and tearing FX, a new multi-threaded particle architecture integrated into Houdini’s existing dynamics context and a new lighting workflow to efficiently handle massive datasets.
Side Effects Software, an industry leader in 3D animation and visual effects software, is proud to announce the immediate release of Houdini 14. With a new Position-Based Dynamics solver for granular simulation, new crowd pipeline tools, user interface enhancements and grooming tools for hair and fur, this release brings a better user experience, improved scalability and optimized performance to VFX artists, animators and game makers.

The new Position-Based Dynamics is a multi-physics environment ideally suited to the creation of wet and dry sand. Multi-threaded thanks to its exclusive reliance on VEX-based operators, the new solver can run on the CPU or on the GPU using OpenCL. In addition to sand effects, artists can create solids, sheets or tethers to generate soft body, cloth and wire-like simulations.

The new crowd system uses artist-friendly shelf tools along with a new packed agent primitive type, a Finite State Machine solver and hardware accelerated display of instanced crowds. The system has a seamless conduit to Houdini’s Mantra renderer 
and is equipped with controls for crowd layout, steering, collision avoidance, terrain adaptation, motion blending, and look-at targets.
This crowd pipeline is intended primarily for large, mid-to-background, non-interacting crowds executing basic motions and can seamlessly interact with dynamic elements such as Bullet, fluids and sand. This pipeline will be enhanced in future releases to support more complex agent interactions and AI for creating hero quality crowds.

With Houdini 14, a great deal of work has gone into user experience. From preselection highlighting to new handles, improved edge-loop selection, new UV Flatten and UV Layout tools with UDIM support, grooming tools for hair and fur, an advanced visualizer architecture, custom panels and much more, this release will make it easier for artists to work procedurally. Meanwhile, animators will appreciate the new faster Animation editor with Animation layers and significant speed improvements to the display and playback of rigs.
1. Start installation BEFORE STARTING HOUDINI: 2. Stop HoudiniLicenseServer (from services) 3. Copy sesinted.exe from Crack dir to c:\windows\system32 (overwrite) 4. Start HoudiniLicenseServer (from services) 5.Licensing: Launch the License Administrator. In the Server Information tab you will find your Server Name & Server Code Launch Houdini Keygen Enter your Server Name & Server Code and generate your license keys ... Go back to the License Administrator Select File/Manually Enter Keys... Copy paste the keys you generated, 5 by 5 . Key string #1 should be SERVER your_server_name server_code ..... NB : Install the "other keys to play with" at your own risk, those are mainly for dev and debug ... so Make sure you installed the License keys first 4.Enjoy it ...
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری