وی ام ور وی اسفیر دیتا پروداکشن / VMware vSphere Data Protection v5.5.6

VMware vSphere Data Protection v5.5.6
وی ام ور وی اسفیر دیتا پروداکشن

  • کاربرد : راهکار پشتیبان‌گیری و بازیابی در VMware
  • نسخه :Version 5.5.6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows
  • تولید کننده : VMware
  • سال تولید : 2014

توضیحات

VMware vSphere Data Protection یا به اختصار VDP، یک راهکار پشتیبان‌گیری (Backup) و بازیابی(Recovery) در VMware می‌باشد، که کاملاً با VMware vCenter Server و VMware vSphere Web Client سازگار است و همین امر باعث ارائه‌ی Backupگیری مبتنی بر دیسک از ماشین‌های مجازی و برنامه‌ها می‌گردد. VDP بر اساس صنعت پیشروی EMC Avamar به Deduplication (حذف داده‌های تکراری) پشتیبان‌گیری و بازیابی می پردازد.
خصوصیات مهمی که در vSphere Data Protection ارائه می‌گردد، عبارتند از:
نصب و مدیریت از طریق Wizard جهت اجرای سریع و آسان راهکار حفاظت از داده‌ها برای محیط ماشین مجازی vSphere
کاهش چشمگیر فضای دیسک مورد نیاز جهت پشتیبان‌گیری از داده‌ها، با استفاده از فناوری Deduplication Avamar (حذف داده‌های تکراری) با طول متغیر
استفاده از VMware vSphere Storage APIs – Data Protection و (Changed Block Tracking (CBT جهت کاهش بار روی زیرساخت هاست vSphere و به حداقل رساندن ملزومات پنجره‌ی Backup
کاهش پیچیدگی و زمان بکارگیری، با استفاده از پشتیبان‌گیری و بازگرداندن ماشین مجازی بصورت Agent-Less
یکپارچه‌سازی با EMC Data Domain برای مقیاس‌پذیری، کارآیی و قابلیت اطمینان بیشتر
Agent مربوط به سرورExchange برای نرم افزار سازگار با پشتیبان‌گیری و بازگرداندنِ پایگاه‌های داده و Mailboxها، شامل موارد حفاظت شده با (DAG (Database Availability Group
Agent مربوط به SQL Server که قابلیت ارتقاء (Virtual Backup Device Interface (VDI برای پشتیبان‌گیری و بازگرداندن پایگاه‌های داده‌ در پیکر‌بندی‌های Standalone و محیط‌های Clusterشده را دارد.
Agent مختص به Microsoft SharePoint که پشتیبان‌گیری و بازگرداندن از پایگاه داده Granular را ممکن می‌سازد.
Replication قابل اعتماد و کارآمد از داده‌های پشتیبان‌گیری شده بین Applianceهای VDP برای افزونگی (Redundancy) و حفاظت Offsite داده‌ها
انعطاف‌پذیری جهت بازگرداندن داده‌های پشتیبان‌گیریِ Replicateشده در مبداء و مقصد
تایید خودکار پشتیبان‌گیری که بالاترین سطح اطمینان در پشتیبان‌گیری کامل داده‌ها را ایجاد می‌نماید.
Replication داده‌های پشتیبان‌گیری به Avamar بصورت کاملا امن و کارآمد برای حفاظت Offsite داده‌ها
عملیات بازگردانی فوری مستقیم به Host که بازیابی ماشین مجازی را حتی وقتی vCenter Server و vSphere Web Client آفلاین هستند ممکن می‌سازد.
(File Level Restore (FLR که بازگردانی فایل و فولدر Granular را بدون نیاز به Agent در ویندوز مایکروسافت و ماشین‌های مجازی لینوکس ممکن می‌نماید.
مدیریت راحت برمبنای مرورگر وب از طریق vSphere Web Client
حفاظت از Appliance و پشتیبان‌گیری داده، از طریق مکانیزم‌های Checkpoint-and-Rollback
استفاده از پروکسی‌های External که تا ۲۴ عملیات موازی پشتیبان‌گیری را ممکن می‌سازد.

Description

VMware vSphere Data Protection Advanced (VMware VDPA) is a Linux-based virtual appliance for backup and recovery.

VMware VDPA can perform agent-less image backup, replication and restore, individual disk backup, variable-length deduplication, changed block tracking restore and file-level recovery.
VMware VDPA also has more advanced and restore capabilities through agents for SQL Server, Exchange and Sharepoint and features off-site replication of backup data. VMware VDPA also includes EMC's Data Data Domain Boost software for faster backups by offloading the deduplication process to backup appliances.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری