اووا مارین / AVEVA Marine 12.1 SP4.29

AVEVA Marine 12.1 SP4.29
اووا مارین

  • کاربرد : نرم افزار طراحی های صنعتی
  • نسخه :Version 12.1 SP4.29
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : AVEVA
  • سال تولید : 2017

توضیحات

AVEVA Marine یکی از بهترین برنامه های موجود در زمینه طراحی های صنعتی می باشد که توسط Schlumberger یکی از بزرگترین ارائه کنندگان خدمات تکنولوژی رونمایی شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی انواع کشتی ها را طراحی نمایید. علاوه بر رابط کاربری غنی این نرم افزار همراه با گزارش های بی نظیر و همچنین ابزار کاربردی آن، کاربر میتواند پروژه های مورد نظر خود را به راحتی با مدل های دیگر marine به اشتراک بگذارد.

ظرفیت ها و بهینه سازی های انجام شده در این برنامه، در نسخه جدید آن به این معنی است که شما می توانید به راحتی انواع عکسها و گزارش ها را به برای ساخت template ها به سادگی به کار ببرید. انجام این کار توسط wizzard موجود در برنامه ساده تر از همیشه امکان پذیر شده است. همچنین کاربران از مدل های از پیش طراحی شده نیز بهره مند هستند که با وجود پیچدگی به کار رفته در اینگونه مدل ها، ساعت ها در وقت کاربر صرفه جویی می شود.

این نرم افزار از زبان های مختلفی در سراسر جهان پشتیبانی می نماید و تا جای ممکن انعطاف پذیر ساخته شده است. سیستم مدل سازی این نرم افزار بسیار قدرتمند بوده و با کمک آن به سرعت می توانید مدل های مورد نظر خود را ایجاد نمایید.



ویژگی های نرم افزار AVEVA Marine :
رابط کاربری غنی و فوق العاده
سیستم فوق العاده قدرتمند طراحی
وجود زبان های مختلف
کاملا انعطاف پذیر و پویا
امکان استفاده از مدل های از پیش تدارک دیده شده
وجود wizzard برای ساخت template ها
ایجاد گزارش های کامل
مورد استفاده از کشور های مختلف جهان
ساخته شده توسط یکی از بزرگترین پیشرو ها در صنعت تکنولوژی
وحود ابزار مختلف برای طراحی، با ویژگی های خاص

Description

Deltamarin office in Poland had been a long-established user of the Tribon design solution. However, as client demands continued to grow for more advanced and complex vessels, Deltamarin Poland quickly decided to migrate to AVEVA Marine. Read the article and find out the benefits Deltamarin has experienced from migrating to AVEVA Marine.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری