سکوریتی کم / WOLFCODERS SecurityCam v2.1.0.3

WOLFCODERS SecurityCam v2.1.0.3
سکوریتی کم

  • 5.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار تبدیل وب کم به دوربین حفاظتی
  • نسخه :Version 2.1.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Wolfcoders Corporation
  • سیستم مورد نیاز : 1.8 GHz 32-bit (x86)- 512 MB RAM of system memory- 50 MB available space- Super VGA (800 x 600)-
  • سال تولید : 2017

توضیحات

SecurityCam یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وب کم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این برنامه کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این برنامه مانند یک برنامه امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه به صورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شخص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند. این برنامه حتی می تواند کارهای دیگری را نیز انجام دهد که یکی از این کارها پخش صدای هشدار دهنده است که قادر به فراری دادن فردی که وارد محیط شده است می باشد. همچنین این برنامه هم قابلیت استفاده به صورت محلی Local و هم از راه دور Remote را داراست و می تواند بهترین گزینه امنیتی برای سیستم شما باشد.

Description

SecurityCam is a powerful monitoring and motion detection software that monitors web camera, connected to computer, and enables users to keep an eye on their properties from a local location or remote location via the Internet.

The program stays out of way in system tray area, and waits for a movement at the front of the camera. Once movement detected, SecurityCam starts either video recording or makes a snapshot of a picture.
The program can optionally do some other functions like playback a warning sound. Protect your privacy or monitor a specific place using SecurityCam.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری