سی دی اداپکو / CD-ADAPCO STAR-CD 4.26.011

CD-ADAPCO STAR-CD 4.26.011
سی دی اداپکو

  • کاربرد : نرم افزار شبیه سازی رفتار و کارآیی مکانیزم داخلی موتورهای احتراقی
  • نسخه :Version 4.26.011
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : CD-ADAPCO
  • سال تولید : 2017

توضیحات

STAR-CD برنامه ای بسیار توانمند و در واقع یک جعبه ابزار کامل برای شبیه سازی رفتار و کارآیی مکانیزم داخلی موتورهای احتراقی از لحظه سوخت گیری، انفجار تا عملیات بعد از احتراق میباشد. با استفاده از این برنامه میتوانید موتورهای احتراقی را طراحی و مکانیزم آنها را با دقت بالایی مورد تحلیل قرار داد. اینکه طراحی سیلندرها دقیقا به چه صورتی باشد تا بهترین بازدهی را داشته باشد. اندازه مناسب سوپاپها، محل احتراق، زمان بندی بین ورودی سوخت و انجام انفجار و بسیاری از مسائل دیگر به سادگی توسط این برنامه قابل آنالیز و شبیه سازی است.

این محصول علاوه بر دقت بالا، انعطاف پذیری بسیار مناسبی نیز دارد که همواره این موضوع یکی از چالشهای طراحان بوده است. اینکه دست طراح در تمامی مراحل طراحی باز باشد تا بر اساس تصمیمات طراحی و آنچه خروجی آنالیزهای برنامه است بتواند طراحی مورد نظرش را انجام دهد. این موضوع باعث کاهش کارهای لازم برای به اتمام رساندن طراحی و طبیعتا کاهش هزینه ها خواهد شد. طراحان موتورهای احتراقی با چالش بزرگ دیگری نیز روبرو هستند. تناسب بین قدرت موتور، عملکرد و کاهش هزینه های تولید. قرار گرفتن این فاکتورها در کنار هم شرایطی را سبب میشود که طراحی بایستی در چارچوب اقتصاد رقابتی فعالیت کند.

جهت رسیدن به یک نقطه ایده آل در این شرایط، طراح بایستی با کنار هم گذاشتن انواع تکنولوژی های سوختی، سوختهای فسیلی، سوختهای جایگزین، عملیات احتراق چند مرحله ای، کوچک سازی اجزای موتور، تغییر در کم و کیف مواد به کار رفته در ساختمان موتور و توسعه دقیق موتور بر اساس آنالیزهای انجام شده به یک تصمیم صحیح دست پیدا کند. Star-CD با بیش از ۳۰ سال سابقه در تجزیه و تحلیل مکانیزم داخلی سیلندر و بسیاری از موتورهای سیلندری در صنایع مختلف ماشینی از جمله اتومبیل، هوافضا، صنایع دریایی و … تا کنون به شرکتهای زیادی در این زمینه کمک کرده است.

امکانات و ویژگیهای STAR-CD:
طراحی مناسب واسط گرافیکی برنامه
آنالیز دقیق مکانیزم داخلی سیلندر در موتورهای احتراقی
امکان شبیه سازی کامل عملیات ورود سوخت، احتراق و خروجی گاز
قابل استفاده در صنایع مختلف اتومبیل، دریا، هوافضا و …
ارائه پیشنهادات سازنده برای بهینه سازی طراحی و کاهش هزینه ها
و …

Description

Designers of modern Internal Combustion engines face huge challenges to deliver power units which satisfy legislation and have competitive economy, performance and manufacturing cost. In particular, technology advances in fuel injection systems, alternative fuels, combustion systems, multi-fuel operation, downsizing and engine management coupled to ever shorter engine development timescales dictate that analysis is used widely to deliver optimum solutions.

STAR-CD has been actively used for in-cylinder analysis for over 30 years and there are many engines in production around the world today that have benefitted from its use. These range from the smallest motorcycle, through to car and truck engines, to the largest stationary and marine engines. To keep pace with developments in engine technology, STAR-CD/es-ice is continually developing new capabilities and functionality, increasing the star-cd and ease with which powertrain engineers can execute projects.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری