Zerto Virtual Replication v3.5.u4

Zerto Virtual Replication v3.5.u4

  • کاربرد : نرم افزاری برای انجام تکثیر سایت ها
  • نسخه :Version 3.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Zerto Virtual
  • سال تولید : 2015

توضیحات

نرم افزار بسیار کاربردی که میتونه Replication بین سایت هاتون رو انجام بده. این نرم افزار تو حوزه خودش کاملاً منحصر به فرده و قیمت بسیار بالایی داره.
شما میتونید ماشین های مجازیتونو بین سایت هاتون همیشه Sync داشته باشین ، این Sync میتونه یه طرفه و دو طرفه باشه.
تو هرسایتی میتونید از SAN هایی مختلف با ساختار متفاوت استفاده کنید و این نرم افزار قادر خواهد بود تمامی VM های شما رو Replicate کنه. این Replication میتونه روی LAN و WAN صورت بگیره. این نرم افزار نیاز به حداقل یه VCneter در هم سمت داره تا بتونه اطلاعات رو مدیریت کنه و Plugin خودشو روش نصب کنه.
این نسخه از نرم افزار برای اولین بار توسط دوستان دیجی کرک شده و جا داره از کسری عزیز تشکر و قدر دانی کنم. کرک نرم افزار به دو صورت Cloud License و License VM هست که سریال هایی که ما در اختیارتون قرار میدیم میتونن 1000 تا سایت و 10000 ماشین مجازی رو مدیریت کنن. ما نسخه مربوط به Replication بر روی مجازی سازی Vmware رو در اختیارتون قرار میدیم ، دوستانی که با مجازی سازی Microsoft کار میکنن میتونن نرم افزار رو از سایتش بگیرن و با سریال نامبر های ما رجیسترش کنن.

Description

Zerto’s replication software for VMware vSphere enables automated data recovery, failover and failback and lets you select any VM in VMware’s vCenter. It’s that simple — no storage configuration necessary, no agent installation on guest required.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری