WinAutomation Professional Plus 7.0.0.4472

WinAutomation Professional Plus 7.0.0.4472

  • کاربرد : نرم افزاری برای ساخت و توسعه ربات های مختلف
  • نسخه :Version 7.0.0.4472
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : winautomation
  • سیستم مورد نیاز : OS : Windows XP, Windows 2003, Windows Vista, Windows Server 2008, Windows 7, Windows 8, Windows Ser
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاری می باشد که بر اساس ویندوز ساخته شده است و با استفاده از آن می توانید به ساخت و توسعه ربات های مختلف بپردازید. ربات ها می توانند مانند یک کاربر واقعی، وظایفی که بهشان محول کرده اید را انجام دهند. کار هایی که نیاز دارید ربات ها برای شما انجام دهند را به آن ها یاد بدهید. برخی کار هایی که ربات های ساخته شده توسط این برنامه می توانند انجام دهند از قرار زیر می باشند: پر کردن فیلد های فرم های تحت وب با داده های بومی، بازیابی و تجزیه و تحلیل ایمیل ها و نگه داری ایمیل ها با بروز رسانی پایگاه داده ها، باز کردن برنامه ها در زمان های مقرر شده، تغییر دادن سایز اپلیکیشن ها و گرفتن اسکرین شات با شروطی که شما برای ربات ها مقرر کرده اید.

کار های خود را می توانید به ربات ها بدهید تا برای شما آن ها را انجام دهند. بررسی وب سایت ها و گرفتن اطلاعات و خروجی آن ها به شکل اکسل و اضافه کردن آن ها به پایگاه داده شما. Copy, move, edit, rename, compress, uncompress و … برای هر فایل، با هر روش ممکن. نوشتن و ویرایش فایل های اکسل، برقراری ارتباط با دیتابیس های sql و دستکاری کردن فایل های متنی. ایجاد hot key برای به انجام رساندن وظایف مختلفی که به ربات ها سپرده اید، با خبر شدن از down شدن سایت و … از دیگر وظایفه هایی می باشد که می توانید با برنامه نویسی به ربات ها بدهید.

ویژگی های نرم افزار WinAutomation :
فرستادن کلیک های کیبورد و موس به اپلیکیشن های دلخواه
تغییر سایز دادن پنجره های ویندوز
پاک کردن، کپی کردن و هرگونه دستکاری دلخواه در برنامه ها
امکان تعیین زمان برای انجام عملیات
دریافت ایمیل ها و ذخیره سازی آن ها در پایگاه داده ها

Description

WinAutomation is a powerful automation tool that helps you automate any repetitive task on your computer.Think of all the tasks you are repeating over and over: It can be a backup that you have to perfrom daily, a boring data entry task, or a complex process that consists of many steps. It can be the handling of an incoming order,monitoring a server uptime and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری