مستند شهروند شماره چهار / Citizenfour 2014

مستند شهروند شماره چهار Citizenfour 2014

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • : Laura Poitras
  • کشور / سال: 2014
  • کیفیت : 1920 x 1080 / 24 fps
  • زمان : 01:53:25

توضیحات

فیلم مستند Citizenfour ، یک فیلم مستند می باشد ، که در سال 2014 بوسیله Laura Poitras ساخته شده است ، که یکی از موفق ترین مستند سازان حال حاظر جهان بشمار می رود . داستان این فیلم مستند در رابطه با یکی از کارکنان سابق سازمان CIA به نام Edward Snowden می باشد ، که مقدار زیادی اطلاعات فوق سری در رابطه با پروژه جاسوسی جهانی ایالات متحده منتشر کرد . در ژانویه سال 2013 Laura Poitras یک ایمیل رمز گزاری شده از فرد قریبه ای که نام خود را شهروند شماره چهار گذاشته بود دریافت کرد . در این ایمیل او به لاورا پیشنهاد داده بود که اطلاعات زیادی در رابطه با سیستم شنود غیر قانونی NSA و سایر سازمان های اطلاعاتی داده بود . این فیلم مستند در رابطه با این عمل غیر اخلاقی می باشد ، که پس از حادثه یازده سپتامبر از طرف دولت ایالات متحده سال هاست که در حال انجام است . در ادامه لاورا با همکاری Glenn Greenwald که یکی از سرشناس ترین روزنامه نگاران آمریکا می باشد ، به هنگ کنگ سفر کردن تا با شهروند شماره چهار که Edward Snowden نام داشت ملاقات کنند . فیلم مستند Citizenfour در مراسم اسکار سال 2015 برنده جایزه بهترین فیلم مستند شده است .

Description

After Laura Poitras received encrypted emails from someone with information on the government's massive covert-surveillance programs, she and reporter Glenn Greenwald flew to Hong Kong to meet the sender, who turned out to be Edward Snowden.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری