مستند حکومت میمون ها / Monkey Kingdom 2015

مستند حکومت میمون ها Monkey Kingdom 2015

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • کشور / سال: 2015
  • کیفیت : 1920 x 1040 / 23 fps
  • زمان : 01:20:44

توضیحات

در جنوب شرق آسیا و در یک معبد قدیمی، گروهی از میمون ها زندگی می کنند. این مستند به بررسی زندگی یک میمون ماده به همراه نوزادش می پردازد که چگونه در تلاش اند سلسله مراتب زندگی را سپری کرده و با چالش های آن روبرو شوند…

Description

In South Asia, Maya the monkey and her son Kip struggle to survive within the competitive social hierarchy of the troop at Castle Rock. When neighboring monkeys take over their home, Maya's whole troop is forced to relocate. She uses her ingenuity to lead the members of her extended family to untapped resources amid strange new creatures and unfamiliar surroundings. Ultimately, the entire troop must work together to reclaim Castle Rock, where Maya hopes her son will have a bright future.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری