مستند کلاس 92 / The Class of 92

مستند کلاس 92 The Class of 92

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • : Gabe Turner, Benjamin Turner
  • کشور / سال: 2013
  • کیفیت : 1920 x 1080 / 23 fps
  • زمان : 01:39:17

توضیحات

تا به امروز مستندهای زیادی در مورد زندگی بازیکنان از لحظه تولد تا زمانی که به یک اسطوره تبدیل می شوند , ساخته شده است ولی مستندی که امروز برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم بسیار متفاوت است . مستند منچستر یونایتد The Class of 92 منچستر یونایتد کلاس 92 نگاهی دقیق و موشکافانه به وقایع و اتفاقاتی دارد که باعث شد 6 بازیکن جوان و بااستعداد باشگاه مشهور و پرطرفدار منچستر یونایتد به شهرت برسند و به یک سوپر استار ورزشی تبدیل شوند . این شش بازیکن کسانی نیستند جز دیوید بکهام ، نیکی بات ، رایان گیگز ، پل اسکولز ، فیل و گری نویل که دوران طلایی را در منچستر پشت سر گذاشتند . این فیلم دوره 1992 تا 1999 را پوشش می دهد زمانی که منچستر جام قهرمانان اروپا را به دست آورد و به یک قدرت در لیگ جزیره تبدیل شده بود . در این مستند با افراد مختلفی مصاحبه شده است که به جذابیت هرچه بیشتر فیلم افزوده است . اگر طرفدار تیم منچستر هستید پیشنهاد می کنم این مستند را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این مستند زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی ردیافت کرده و از دیدن آن لذت ببرید .

Description

The Class of '92 is a 2013 British documentary film, released on 1 December 2013. The film centres on the rise of six young Manchester United footballers – David Beckham, Nicky Butt, Ryan Giggs, Gary ..
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری