مستند بال های زندگی / Wings of Life 2011

مستند بال های زندگی Wings of Life 2011

  • نوع فایل : فیلم
  • زبان : فارسی
  • : Louis Schwartzberg
  • کشور / سال: 2011
  • کیفیت : 1920 x 1038 / 23 fps
  • زمان : 01:20:32

توضیحات

فیلم مستند Wings of Life با دوبله گلوری ، که با انام Pollen در کشور فرانسه شناخته می شود ، در سال 2011 در کشور فرانسه ساخته شده است . کارگردانی این اثر بر عهده Louis Schwartzberg بوده است و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده Disneynature بوده است . این فیلم مستند در تاریخ 16 مارچ 2011 در کشور فرانسه منتشر شده و نسخه آمریکایی آن نیز در تاریخ 16 آپریل 2013 منتشر شده است . فیلم مستند Wings of Life در رابطه با خفاش ها ، مرغ مگس خوار ، پروانه و زنبور ها می باشد . داستانی خارق العاده که در رابطه با اهمیت گل ها در چرخه حیات طبیعت می باشد . بدون وجود گل ها و گیاهان در طبیعت انسانی بر روی کره زمین باقی نخواهد ماند و ما امروزه از اهمیت این موجودات بی اطلاع هستیم . در این فیلم مستند تهیه کنندگان کمپانی دیزنی با استفاده از تکنولوژی های روز توانسته اند تصاویری خلق کنند ، که این فیلم مستند را تبدیل به اثری خاص کرده است .

Description

Filmmaker Louis Schwartzberg examines how the Earth's food chain depends on bees, hummingbirds, bats and other creatures.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری