آن سوتر از دیوار

آن سوتر از دیوار

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پیام بخشعلی
  • تعداد صفحه : 40

توضیحات

مقدمه نویسنده؛ می خواهم برای شما ماجرایی را روایت کنم، قصه ای که شاید بعدا انکارش کنم و شاید در جواب این سؤالتان که می پرسید آیا این واقعا یک قصه است؟ لبخند احمقانه ای بزنم و بگویم معلوم است که چیزی جز قصه نیست! اما حالا که برای اولین بار راوی قصه ای هستم که خیلی از آن هایی که تجربه هایی نزدیک به این داشتند جرئت بیانش را ندارند. و من امروز، اینجا با روایت این ماجرا سعی بر آن دارم که به تمام آن کسانی که معتقدند که ما تنها موجودات هوشمند این دنیا هستم بگویم که نه، سخت در اشتباه هستید. ما نه تنها در دنیا بلکه در کره زمین هم تنها نیستیم. البته من هم هیچ وقت اعتقادی به موجودات فضایی و این جور حرف ها نداشتم و همیشه با دیدی تمسخر آمیز به تمام عکس ها و فیلم ها و مدارکی که در اینترنت و کتاب های مختلف میدیدم نگاه می کردم و می گفتم این ها همه ساختگی هستند، ولی نه! این طور نبود! من و دوستانم شاهد یک گروه از موجودات فضایی در کوه های اطراف نیشابور (رشته کوه بینالود) بودیم و این برخورد باعث اتفاقات زیادی در زندگی ما شد. ماجرا از 17 آذر ماه سال 1388 شروع شد! سالی سراسر وحشت و ترس که تا امروز و تا این لحظه مرا تنها نگذاشته است و در این لحظه که مشغول نوشتن این کتاب هستم هر لحظه انتظار واقعه ای وحشتناک را دارم که مرا به آخر این کتاب نرساند اما باید شروع کرد و گفت همه آن حرف هایی که نباید زد …
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری