Lynda - Illustrator for Non-Illustrators

Lynda - Illustrator for Non-Illustrators

  • کاربرد : آموزش مهارت های نقاشی و تصویرگری با Illustrator برای همه
  • نوع فایل : فیلم آموزشی
  • زبان : فارسی
  • سیستم عامل : Windows-Mac-Linux-Android-iOS
  • تولید کننده : Lynda
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اگر تا به حال فکر کرده اید مهارت های تصویری شما تا حدودی کم است ، هیچ وقت دیر نیست که قلم را به ابزار خود اضافه کنید. در این دوره، فون گلیچکا، اصول طراحی نقاشی، مخصوصا نقاشی دیجیتال را از بین می برد و شما را از طریق کار با Adobe Illustrator با دنیای نقاشی آشنا میکند. او نشان می دهد که چگونه با ابزارهای مختلف طراحی در Illustrator کار کنید. اصول طراحی را می آموزد , مانند نحوه کار با نور، سایه و رندر ها ؛ اشکال مختلف نقاشی، مانند نقاشی ژست، نقاشی کانتور . و نحوه استفاده از Illustrator و مواردی که ممکن است در نظر نگیرید و مهم هستند را نشان می دهد.
مباحث عبارتند از:
ایجاد قلمهای رسم
طراحی با ابزار قلم و ابزار قلم مو رنگ
تجزیه و تحلیل فرم
اصول اولیه
همبستگی و تحریف
روش های رسم
رسم کنتور
نقاشی باقی مانده زندگی
طراحی دودل
رنگ آمیزی و رنگ آمیزی نقاشی

Description

If you've ever thought your illustration skills to be somewhat lacking, it's never too late to add drawing to your toolkit. In this course, Von Glitschka breaks down the fundamentals of drawing—specifically, digital drawing—by taking you through how to work with Adobe Illustrator. He shows how to work with different drawing tools in Illustrator; covers drawing fundamentals such as how to work with light, shadow, and texture; discusses different forms of drawing, such as gesture drawing, contour drawing, and still life; and highlights how to use Illustrator in ways you may not have considered. Von ends the course with a review of several inspiring digital illustrators, and a drawing challenge that can help you find your own unique style.
Topics include:
Creating drawing brushes
Drawing with the Pencil tool and the Paint Brush tool
Analyzing form
Perspective basics
Proportion and distortion
Drawing methods
Contour drawing
Still life drawing
Drawing doodles
Inking and coloring a drawing
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری