Microsoft Visual Studio Team Foundation Server 2010 SP1

Microsoft Visual Studio Team Foundation Server 2010 SP1

  • کاربرد : نسخه ای از نرم افزار ویژوال استودیو است که دارای قابلیتهایی فراوانی برای کار تیمی و گروهی
  • نسخه :Version 2010
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Microsoft
  • سال تولید : 2010

توضیحات

Visual Studio Team Foundation Server یا به اختصار Visual Studio TFS نسخه ای از نرم افزار ویژوال استودیو است که دارای قابلیتهایی فراوانی برای کار تیمی و گروهی است. برنامه نویسان دات نت با ویژوال استودیو آشنا هستند، یک محیط یکپارچه کدنویسی برای توسعه برنامه های دات نتی قابل اجرا روی سیستم عاملهای خانواده ویندوز. TFS نسخه ای خاص از ویژوال استودیو است که برای اهداف تیمی به بازار عرضه شده است. در کارهای تیمی توسعه کد تنها دست یکنفر نیست لذا تغییرات زیادی از جانب افراد مختلف در کد اعمال میشود، افراد یا زیر تیمهای مختلف روی قسمتهایی از برنامه به صورت مجزا کار میکنند. برای حفظ یکپارچگی کد و جلوگیری از بروز خطا و کنترل و هماهنگی این تغییرات به مکانیزم و ابزارهایی نیاز داریم که TFS دقیقا با همین منظور ارائه شده است.

این محصول مایکروسافت شامل ابزارهای گوناگونی برای مدیریت سورس کدها (سورس کنترل پیش فرض TFS یا git و …)، گزارش گیری، مدیریت نیازمندی ها، مدیریت پروژه (هم در سبک اجایل دولوپ و هم روش واترفال یا آبشاری) ، بیلدهای خودکار، مدیریت آزمون ها و تست نرم افزار، مدیریت توزیع های برنامه و … است. به صورت خلاصه Visual Studio Team Foundation Server تمامی نیازهای مورد نیاز برای چرخه حیات نرم افزار را در اختیار برنامه نویسان و تیمهای توسعه قرار میدهد.

Description

Visual Studio Team Foundation Server
2013 (TFS) is the collaboration
platform at the core of Microsoft's
application lifecycle management (ALM)
solution. TFS supports agile
development practices, multiple IDEs
and platforms locally or in the cloud
and gives you the tools you need to
effectively manage software
development projects throughout the IT
lifecycle.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری