Supercharger 1.1.0.888 for Visual Studio

Supercharger 1.1.0.888 for Visual Studio

  • کاربرد : یک سوپراکستنشن برای بهبود تجربه کدنویسی در محیط ویژوال استودیو
  • نسخه :Version 1.1.0.888
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Michael Kiss
  • سال تولید : 2017

توضیحات

Supercharger یک سوپراکستنشن بسیار مفید برای بهبود تجربه کدنویسی در محیط ویژوال استودیو است. این اکستنشن آنقدر قابلیتهای جالبی دارد که ناچار شدیم از واژه سوپراکستنشن استفاده کنیم! قبل از هر چیزی بگوییم که این محصول وابسته به Roslyn است و تنها بر روی نسخه های ۲۰۱۳، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ ویژوال استودیو قابل نصب و اجراست. یکی از بارزترین ویژگی های این افزونه مفید بهبود عالی در پبیمایش قسمتهای مختلف کد است. افزونه این کار را بر مبنای قابلیت CodeMap ویژوال استودیو انجام میدهد.

این قابلیت در سولوشنها و پروژه هایی با تعداد زیاد فایل، کلاس، متد و سایر موجودیتها بیشتر نمایان میشود. تمامی عناصر و موجودیتها در نقشه کد به راحتی در دسترس شماست. همچنین این اکستنشن فراتر از تورفتگی اولیه کدها، خطوط راهنمایی به بلاکهای کد اضافه میکند که پیگیری ابتدا و انتهای متدها و بلاکهای شرطی و … را بسیار راحت میکند. گاهی اوقات نگذاشتن یک آکولاد باعث میشود زمان زیای صرف کنیم که مشکل را پیدا کنیم. مخصوصا زمانی که مشغول کدنویسی Asynchronous با کلی پرانتز و آکولاد تودرتو هستیم. در حالی که بعد از نصب این اکستنشن به صورت شفاف و با خطوط رنگی آکولادها و ابتدا و اتنهای بلاکهای کد مشخص میشوند که این موضوع راه حلی مناسب برای مشکلاتی از این دست میباشد.

Supercharger با رنگی کردن اسامی متدها، کلاسها، پارامترها، بولد کردن قسمتهای مهم، تغییر ظاهر ریجنها و … تمام تلاش خود را میکند تا خوانایی کد را بیش از پیش افزایش دهد. ابزار جستجوی بهبود یافته این محصول به معنای واقعی یک جستجوگر حرفه ای است و جستجوگر پیش فرض ویزوال استودیو در مقابل آن حرفی برای گفتن ندارد. آپشنهای موجود در بخش جستجو اینقدر گسترده است که سناریوهای پیچیده ای را به کمک آن میتوان جستجو کرد. یکی از قابلیتهای جالب این اکستنشن امکان بولد و ایتالیک کرد کدها همانند نرم افزارهای واژه پرداز مثل ورد میباشد.

بهبودها:

قسمت کامنتها به کل تغییر کرده است، شما میتوانید کلمات مختلف کامنت را رنگی کنید، زیرخط دار کنید، بعضی از کلمات را خط بزنید، بولد کنید، حتی با خطوط رنگی میتوانید قسمتهای مختلف کامنتهای طولانی را جدا کنید، این ابزار یک غلط گیری املایی هم دارد که حواسش به املای نوشته های شماست. Supercharger قابلیتهای زیادی دارد و در یک یا دو پاراگراف نمیتوان آنها را توضیح داد. پیشنهاد میکنیم اگر به صورت حرفه ای کدنویسی دات نت انجام میدهید علی الخصوص اگر پروژه های بزرگی انجام میدهید این افزونه را نصب کنید تا به وضوح شاهد بهبود تجربه کدنویسی خود باشید. توجه داشته باشید از آنجایی که این اکستنشن بر مبنای Roslyn فعالیت میکند سربار زیادی برای محیط ویژوال استودیو خواهد داشت. لذا برای حداکثر استفاده از این محصول از سخت افزار مناسبی استفاده کنید تا قابلیتهای آن به جای افزایش بهره وری، سرباری برای کاهش سرعت کدنویسی شما نباشند!

Description

Supercharger is an extension designed to significantly improve the Visual Studio development experience. It builds upon and enhances previous VS10x products like CodeMAP, Editor View Enhancer, Comments Extender while also adding new high-quality tools.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری