DVDFab Passkey 9.2.1.7

DVDFab Passkey 9.2.1.7

  • کاربرد : نرم افزار شکستن قفل DVD
  • نسخه :Version 9.2.1.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Fengtao Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

DVDFab Passkey نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید.
این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

ویژگی های نرم افزار DVDFab Passkey :

تعدادی از تغییرات جهت بهبود در روند کاری نرم افزار
برطرف شدن مشکل رمزگشایی در دیسک های Blu-ray
حذف تمامی بخش های امنیتی از DVD , دسیک های Blu-ray
امکان کارکردن با نرم افزار های دیگر مانند : ImgBurn , PowerDVD , CloneDVD ,...
امکان تماشای DVD , Blu-ray بدون هیچ محدویتی
امکان رمزگشای انواع DVD , Blu-ray ها
و....

Description

DVDFab Passkey ? Removes all known protecting DVD / BD drive in seconds! Useful tool: allows you to run any DVD and Blu-Ray without changing the region code (known officially switched to drive the code can be only a few times), but also removes the copy protection such as CSS, CPPM, RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, RipGuard, FluxDVD, CORE X2, etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری