Overloud Gem Dopamine v1.1.1

Overloud Gem Dopamine v1.1.1

  • کاربرد : پلاگین برای میکس و مسترینگ
  • نسخه :Version 1.1.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit & 64Bit
  • تولید کننده : Overloud Gem
  • سال تولید : 2017

توضیحات

این پلاگین را می توان از زیباترین و خاص ترین پلاگین های مسترینگ عرضه شده برای رکورد و مسترینگ در موسیقی دانست که توسط استودیوی سازنده Overloud باقیمت بالای ۱۱۹ دلار عرضه شده است و امروز جدیدترین و آخرین نسخه ان هم اکنون پیش روی شماست! بدون شک با سری پلاگین های معروف Overloud آشنایی دارید؛ تقویت و ارتقای کیفیت صدا هنگام رکورد در کنار کاهش نویز و هیس در مسترینگ که در دو نوار پردازنده شبیه سازی شده و بسیار دینامیکی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین پلاگین رکورد و مسترینگ را برایتان به ارمغان بیاورند! در حقیقت این پلاگین محتویات هارمونیک صدا را به طور طبیعی ارتقاء و لحن طبیعی صدا را کیفیت می دهد و می توان گفت مانند یک اگزایتر عمل می کند اما تفاوت هایی نیز با هم دارند! اگر می خواهید کیفیت رکورد و مسترینگ شما ارتقاء پیدا کند به هیچ وجه Gem Dopamine را از دست ندهید!

Description

Overloud DOPAMINE is the emulation of two classic tape encoding processors, used as enhancers. It is designed to revive individual tracks as well as complex mixes while preserving their natural tone. Overloud DOPAMINE does not introduce unpleasant artefacts like the exciters do: in fact it dynamically balances the harmonics that naturally exist in the original audio rather than generating non-existent harmonics by synthesizing them.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری